Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور در اطلاعیه‌ای تصریح کرده است: بخشنامه مستقلی درباره نحوه تعیین منشی و مسئولان دفاتر مدیران از سوی وزارت کشور صادر نشده است. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای، در خصوص اخبار منتشره در مورد نحوه انتخاب مسئولان دفاتر مدیران توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهار نظر وزیر کشور درباره منع بکارگیری منشی زن در دفتر مدیران مردروحانی: هنوز برای مذاکره با ایران پیام می‌دهند/ شاهد بیشترین آزادی در دانشگاه‌ها هستیمواعظی: انواع و اقسام صداها از اصلاح‌طلبان شنیده می‌شود/ در شورای سیاست‌گذاری آنها شرکت نمی‌کنیمربیعی: 4 خط جدید به متروی تهران اضافه خواهد شد

بنابراین گزارش متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

نظر به سوالات خبرنگاران عزیز و اصحاب شریف رسانه در خصوص خبر صدور بخشنامه‌ای در ارتباط با نحوه تعیین مسئولان دفاتر مدیران نکات ذیل برای آگاهی افکار عمومی ارائه می‌شود:

1- همچنان که وزیر محترم کشور در حاشیه جلسه امروز دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران، در مقام اختصار و اجمال، اشاره داشتند، هرگز بخشنامه مستقلی در این ارتباط از سوی وزارت کشور صادر نشده است.

2- با توجه به ماموریت شورای اجتماعی کشور در عرصه صیانت از حقوق شهروندی و حجاب و عفاف، در اردیبهشت سال 1394، مجموعه مقررات و توصیه های موثری به منظور تحقق حقوق شهروندی و صیانت از ابعاد مختلف فرهنگ پر ارزش حجاب و عفاف در جامعه، از سوی وزارت کشور به دستگاه‌های عضو شورای اجتماعی کشور ابلاغ شده است.

3- در مجموعه توصیه های یاد شده، بدرستی بر ترجیح انتخاب منشی و مسؤول دفتر خانم برای مدیران زن و آقا برای مدیران مرد تصریح شده است.

4- با توجه به اقتضائات و نوع روابط کاری در مشاغل منشی و مسؤول دفتر و اجتناب ناپذیری تعامل مستمر با مدیر، این ترجیح، کاملا واقع بینانه و در راستای تکریم شأن انسانی و حریت معنوی و اخلاقی کارکنان و مدیران توصیه و ابلاغ شده است.

5- صیانت از حقوق شهروندی و دفاع از تحقق اصول اخلاقی، انسانی و اسلامی، سیاست و برنامه پیوسته وزارت کشور در دولت تدبیر و امید است و به فضل الهی و با حمایت مردم شریف و عزیز دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تلاش غرب برای تأثیرگذاری بر نهادهای بین المللی نظیر اینترپل انتقاد کرد.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که سازمان بین المللی پلیس جنایی «اینترپل» در حال کشیده شدن به بازی سیاسی غرب است. هدف این بازی قطع ارتباط روسیه با منابع اطلاعاتی سازمان اینترپل است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، درباره بیانیه اخیر دبیر کل اینترپل، گفت که دبیرکل اینترپل به عنوان رئیس این نهاد، به نمایندگی از کل جامعه پلیس جهانی، نقض ناپذیری اصول بنیادین این سازمان را تایید کرد.

زاخارووا در یک نشست خبری گفت که مسکو از بیانیه اخیر «یورگن استاک» دبیر کل اینترپل حمایت می‌کند، اما اینترپل باید در مورد بیانیه خود در سال ۲۰۲۲، برای قطع همکاری اطلاعاتی با روسیه، کاری انجام دهد.

یورگن استاک، دبیر کل اینترپل روز شنبه اعلام کرد که این سازمان بین المللی آماده است تا به مقامات روسی در تحقیقات مربوط به حمله تروریستی به سالن کنسرت کراکوس مسکو کمک کند.

کد خبر 6063784

دیگر خبرها

  • حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت در جلسه ۳ ساعته با رئیس جمهور
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • حقوق ورودی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار ابلاغ شد
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • روسیه : غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد