Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، نیروی دفاع ملی آفریقای جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد، این دو بمب‌افکن توپولوف Tu-۱۶۰ با قابلیت پرتاب موشک‌های اتمی برای نخستین بار است که در آفریقا به زمین می‌نشینند و قرار است توسط جنگنده‌های نیروی هوایی آفریقای جنوبی اسکورت شوند.

این بمب‌افکن‌های روسی در پایگاه هوایی "واترکلوف" در شهر تسوان مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بمب‌افکن‌ها در ساعت ۶:۳۰ به وقت محلی در کنار سایر هواپیماهای نظامی ارتش روسیه به آفریقای جنوبی می‌رسند. در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: روابط نظامی دو کشور باعث تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه دفاعی و ارتقای منافع دو کشور می‌شود.

ورود این دو بمب‌افکن روسی به آفریقای جنوبی با میزبانی نشستی توسط روسیه، با حضور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور هم‌زمانی دارد. روسیه با آمریکا و چین برای تاثیرگذاری بر آفریقا رقابت می‌کند.

کد خبر 460105 برچسب‌ها آفریقای جنوبی روسیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آفریقای جنوبی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای روستای چم‌لپو واقع در شهرستان کهگیلویه گفت: ۳۱ فروردین ماه امسال، یک قلاده کفتار با دو توله‌اش به شالیزارهای روستا آمدند که توسط سگ‌ها مورد حمله قرار گرفته بود. شعبان بال‌افکن افزود: یکی از بچه کفتارها پایش آسیب دید و بچه‌ی دیگر نیز قادر به حرکت و فرار نبود. رئیس شورای چم لپو ادامه داد: بعد از اینکه پای بچه کفتار را ضدعفونی کردم، هر دو بچه را در محلی که زخمی و از مادرشان جدا شده بودند، رها کردم تا مادرش به سراغش بیاد، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. وی تاکید کرد: بچه کفتارها را دوباره با خود به خانه آوردم تا به‌صورت کامل بهبودی پیدا کنند و بتوانند به طبیعت برگردد. بال‌افکن ابراز کرد: در این مدت سعی کردم با دارو از عفونت زخمش جلوگیری کنم تا بتواند سلامت کاملش را به دست بیاورد. همچنین برای تغذیه به آن‌ها شیر و میوه می‌دهم.  

دیگر خبرها

  • توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن
  • اولیانوف: سفر گروسی به روسیه در حال برنامه ریزی است 
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • هشدار روسیه به غرب؛ در آستانه درگیری بین قدرت‌های اتمی هستیم