Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:34:39 GMT

تعلیق جودوی ایران ظالمانه و خیانتی آشکار بود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۶۰۹۶

تعلیق جودوی ایران ظالمانه و خیانتی آشکار بود

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش میراسماعیلی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودوی استان کرمانشاه، اظهارداشت: فدراسیون جهانی نباید تنها طبق ادعای کذب یک ورزشکار چنین اقدامی را علیه جودوی ایران انجام می داد و از اعزام تیم های کشورمان در رده های سنی مختلف ممانعت می کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه جودو در سال های گذشته پیشرفتی در حوزه آموزش نداشت، افزود: خوشبختانه طی ماه های اخیر شاهد تحولی جدی و بنیادی در این حوزه و همچنین حمایت از رده های سنی پایه بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراسماعیلی همچنین با اشاره به موقعیت خوب جودوی کرمانشاه، از این استان به عنوان یکی از پایگاه های مهم در شناسایی و رشد نخبگان یاد کرد و گفت: با مقداری توجه بیشتر می توان شاهد موفقیت های خوبی از سوی ورزشکاران این استان در رشته جودو باشیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: انتظاری که از رئیس جدید هیات کرمانشاه داریم این است که برای همگانی کردن طرح ملی جودو اهتمام لازم را داشته باشد تا شاهد افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته این رشته باشیم.

وی گفت: رئیس جدید هیات جودوی کرمانشاه باید بتواند با ایجاد وحدت و همدلی میان اعضای خانواده در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر جودو قدم بردارد.

میراسماعیلی در پایان از تلاش های عباس آبادی رئیس سابق هیات جودو کرمانشاه و حمایت های رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از این هیات قدردانی کرد.

در این مجمع، حسین امیری با کسب ۱۵ رای به مدت چهارسال به عنوان رییس جدید هیات جودوی استان کرمانشاه انتخاب شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو ورزش جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون جودو، سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو کشورمان نیز لغو شد.   اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را برای حضور جودوکاهای کشورمان در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاهای کشورمان ساعت ۱۸ امروز ابتدا به فرودگاه دبی سفر کنند و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های ملی جودو ایران به هنگ کنگ لغو شد
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه