Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از زمانی که به این تیم پیوسته نیمی از بازی‌های این تیم را به دلایل مختلف از دست داده است. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از تابستان سال 2017 که بارسلونا، نیمار را در ازای 222 میلیون یورو به پاری‌سن‌ژرمن فروخت بیش از دو سال می‌گذرد اما او به اندازه نصف این مدت به تیم پایتخت فرانسه خدمت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار به سبب محرومیتی که حاصل توهینش به داور بازی فصل گذشته تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود، دو بازی اروپایی اول این فصل تیمش را از دست داد. او اما قرار بود به بازی شب گذشته (سه‌شنبه) PSG مقابل بروژ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسد اما این بار هم غایب بود و دلیل آن مصدومیتی است که در اردوی ماه گذشته تیم ملی برزیل گریبان او را گرفت.

مصدومیتی که نیمار اخیراً دچارش شده است تعداد بازی‌هایی که او برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان نرفته را باز هم افزایش داد و حالا می‌توان گفت که او دقیقاً نیمی از بازی‌های این تیم را به دلایلی مانند محرومیت و مصدومیت از دست داده است. نیمار از روزی که به PSG‌ پیوست، می‌توانست در 126 بازی برای این تیم به میدان برود که 63 تای آنها را از دست داده است.

از این شصت‌وسه بازی، نیمار 27 ساله، هشت تا را به خاطر محرومیت‌های انضباطی از دست داده است اما 53 بازی مابقی ناشی از مصدومیت یا عدم آمادگی جسمانی بوده است. در حقیقت تنها سه بازی بوده که نیمار در آن حضور نداشته و دلیلش هم محرومیت یا مصدومیت نبوده است که یکی از آنها اولین بازی پاریسی‌ها در فصل 18-2017 بود که این تیم آمیا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. در آن بازی نیمار به دلیل کامل نشدن مراحل اداری انتقالش از بارسلونا به PSG‌ نتوانست به تیم پایتخت فرانسه به میدان برود. مورد دوم، پیروزی 4 بر صفر خانگی این فصل مردان توخل مقابل تولوز بود و دیگری برد 2 بر صفر خارج از خانه مقابل متز در پایان ماه آگوست. پیش از هر دو این بازی‌ها توماس توخل گفت که نیمار آمادگی کافی برای حضور در میدان را دارد اما از آنجایی که مشخص نبود او راهی بارسلونا می‌شود یا در پارک دو پرنس می‌ماند، به او میدان نداد.

لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی سخت بایرن‌مونیخ و یوونتوس در شب آسان سیتی و پاری‌سن‌ژرمن/ خروج موقت رئال مادرید از بحران

مصدومیت‌های گاه و بیگاه نیمار در فصل گذشته و نیز موارد انضباطی که باعث محرومیت او شد - از جمله درگیری‌اش با هوادار تیم رن پس از فینال جام حذفی فرانسه در فصل گذشته - سبب شد که او امسال در بین 30 نامزد توپ طلایی جایی نداشته باشد و نشریه فرانس فوتبال هم فصل گذشته این بازیکن برزیلی را فصلی سیاه توصیف کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن نیمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن نیمار لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)

گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)