Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس هندبال در مورد عملکرد ایران در انتخابی المپیک گفت: در شرایطی که همه می‌دانند قطر تنها سهمیه المپیک در این مسابقات را کسب می‌کند، دیگر انگیزه‌ای برای بازیکنان باقی نمی‌ماند.

به گزارش ایسنا، شب گذشته تیم ملی هندبال ایران در پایان دور گروهی مسابقات انتخابی المپیک در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت و شانس کسب سهمیه المپیک  از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در این مسابقات برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسید، مغلوب بحرین شد و با تساوی برابر کویت به کار خود در دور گروهی پایان داد.

 مصطفی غلامی، کارشناس هندبال در مورد  عملکرد ایران در این مسابقات به ایسنا گفت: نداشتن بازی تدارکاتی به تیم ملی ضربه زد. علاوه بر این برخی از لژیونرها هم  با تیم نبودند  و در صورت حضورشان این مشکلات را نداشتیم. باخت مقابل بحرین برایمان مشکل درست کرد و اگر این تیم را می‌بردیم از نظر روحی - روانی و امتیازی خیلی تاثیر گذار بود.

او در ادامه بیان کرد: در شرایطی که همه می‌دانند  قطر تنها سهمیه المپیک در این مسابقات را کسب می‌کند، دیگر انگیزه‌ای برایشان باقی نمی‌ماند. با این حال بازیکنان ایران روبه روی کره‌جنوبی خیلی خوب بودند، در بازی با بحرین هم خوب کار کردند اما یکسری اشتباهات فردی باعث شکست شد.

این کارشناس در مورد بازی ایران با کویت گفت: از آنجایی که بحرین مقابل کره جنوبی شکست خورده بود اگر ایران کویت را هم می‌برد، فایده‌ای نداشت. برخی می‌گویند بحرین به عمد باخت تا ایران حذف شود، البته نمی‌دانم این حرف چقدر درست است. در نهایت امیدوارم این بازی‌ها برای تیم ایران حالت تدارکاتی داشته باشد تا در مسابقات قهرمانی آسیا، ورودی جهانی را کسب کنیم. می‌دانستیم که به المپیک نمی‌رویم اما با تلاش و برنامه‌ریزی توانایی کسب سهمیه جهانی را داریم.

او در پاسخ به این سوال که مسئولان فدراسیون و کادر فنی از ابتدا می‌گفتند تیم ایران سهمیه نمی‌گیرد، این فکر در نوع برنامه ریزی و عملکرد تیم ملی تاثیر گذار نبود؟ بیان کرد: بحرین، کره جنوبی و سایر تیم‌ها هم این را می‌دانند. قطر چندین سال است که از بازیکنان خارجی استفاده می‌کند و بیشتر از سایر کشورها سرمایه گذاری می‌کند به همین دلیل گردن کلفت‌تر است اما نباید  با این فکر برویم که صعود قطر قطعی است و ما هم زنگ تفریح تیم‌های دیگر شویم. تیم ایران هم واقعا به دنبال صعود از گروهش بود اما متاسفانه بازی  کره جنوبی و بحرین روحیه بازیکنان ایران را از بین برد و همین هم دلیل تساوی جلوی کویت بود.   

 غلامی در پایان گفت: بازیکنان و کادر فنی زحمت خود را کشیدند و من بارها  شاهد تلاش آنها بودم. فدراسیون هم همکاری‌های لازم را با تیم ملی داشت و با توجه به بودجه کم و زمان کوتاه نتوانستند برنامه‌ریزی قوی‌تری داشته باشند. علاوه بر این لژیونرها هم در قطر اضافه شدند و تمرین لازم را با تیم نداشتند، همین باعث شد تا نتایج مطلوبی که از تیمی یک دست انتظار داشتیم را نبینیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ تیم تفنگ میکس ایران در رده پنجم