Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:26:31 GMT

دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۶۲۱۸

دبیر چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد در حکمی هومان اسعدی را به عنوان دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منصوب کرد. در این نشست که  محمد اله یاری فومنی مدیر کل دفتر موسیقی و علی ثابت نیا مدیر عامل انجمن موسیقی ایران حضور داشتند، حکم دبیری هومان اسعدی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری گفت: جشنواره موسیقی جوان ظرفیت عمده ای دارد و خوشبختانه توجه به آن بیشتر شده و دامنه اجتماعی جشنواره در دوره اخیر تقویت یافت، امیدواریم که تأثیر اجتماعی این رویداد بیشتر و فرصت هایی برای دیده شدن هنرمندان جوان و برگزیدگان جشنواره فراهم شود.

هومان اسعدی از هفتمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان دبیری این جشنواره را به عهده دارد.

کد خبر 4754452 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره موسیقی جوان موسیقی ایرانی موسیقی کلاسیک موسیقی نواحی هومان اسعدی دفتر موسیقی وزارت ارشاد معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر ایران اربعین 98 موسیقی ایرانی فیلم کوتاه فیلم سینمایی کارگردان تئاتر تئاتر شهر سازمان سینمایی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اربعین حسینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سریال ایرانی سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری استاندار قم در حاشیه اولین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید اسماعیل حسینی مقدم» را به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم «به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی، در ظلّ توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفِداء)؛ تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) و پیروی محض از فرامین و منویّات معظّم له، با اعتقاد و توجه ویژه به اصول عدالت محوری، پاکدستی، فسادستیزی و حفظ و ارتقاء روحیه انقلابی و جهادی با سرلوحه قراردادن «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق شعار «دولت مردمی، ایران قوی» در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

ابوالقاسم مقیمی از آذرماه ۱۴۰۰ به در این معاونت مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 6082051

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد