Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: هشت و نیم هکتار از این اراضی که امروز سندشان صادر شد حد فاصل پارک کودک ناهارخوران تا هتل گردشگری است.
حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی افزود: این زمین ها، میلیارد‌ها تومان ارزش دارند و صدور سند، دست سودجویان را از این زمین‌ها کوتاه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان سیدحسینی گفت: برای مرتع روستای اترک چال که حدود هشت و نیم هکتار مساحت دارد نیز به نام منابع طبیعی سند صادر شد.
دادستان سیدحسینی افزود: از پارسال تا کنون با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان برای ۷۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی حاشیه شهر گرگان در مناطق فرهنگشهر، میناگل، شهرک تالار و آپادانا که میلیارد‌ها تومان ارزش دارد سند به نام منابع طبیعی صادر شده است.   انتهای پیام / ن   سند برای ۱۷ هکتار از اراضی ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستانی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است

خسرو شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: از منابع صندوق توسعه ملی ۱۵ هزار میلیارد ریال برای اجرای ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی طرح آبیاری تحت فشار اختصاص یافته که مراحل اجرایی آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۵۰ درصد اراضی کشاورزی استان در حوضه دریاچه ارومیه و مابقی هم خارج از حوضه و رودخانه ارس قرار گرفته که زیرپوشش شبکه آبیاری قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی بیان کرد: طبق طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور که مصوبه دولت در سال ۱۳۹۳ است، باید در مجموع در ۴۰۲ هزار هکتار از اراضی کل کشور انجام شود و این طرح در استان در زمینی به مساحت ۶۱ هزار و ۵۷۰ هکتار اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح ایجاد اشتغال و استقرار کشاورزان در منطقه است، افزود: جلوگیری از مهاجرت، تثبیت جمعیت و حفاظت از منابع آب و خاک و افزایش بهره‌وری و توسعه پایدار از دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

شهبازی گفت: افزایش سطح زیر کشت محصولات باغی و زراعی، ایجاد زیرساخت برای تأسیس گلخانه‌ها، ایجاد نظام بهره برداری مناسب و پایدار و در نهایت امنیت غذایی کشور از دیگر اهداف این طرح است.

وی یادآور شد: در راستای استفاده مناسب و بهینه از منابع آبی کشور تجهیز کردن اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین آبیاری به عنوان راهکاری موثر و کارآمد برای صرفه‌جویی در مصرف آب کشاورزی و افزایش بهره‌وری در دستور کار وزارت جهادکشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری