Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@03:28:12 GMT

قطار شهری اصفهان به خط سوم رسید

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۶۳۵۱

قطار شهری اصفهان به خط سوم رسید

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: خط سوم قطار شهری اصفهان در مرحله طراحی است و بعد از تأمین بودجه، فعالیت اجرایی این خط شروع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدرضا بنکدار هاشمی در جلسه بررسی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ساخت خط دوم‌ قطار شهری اصفهان اظهار داشت: خط یک قطار شهری اصفهان از ایستگاه عاشق اصفهانی در شمال شهر آغاز و به ایستگاه صفه در جنوب شهر  با ۲۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲  کیلومتر و ۲۰ ایستگاه در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان ادامه داد: عملیات اجرایی خط دوم قطار شهری نیز از اواسط سال ۹۷ آغاز شده و قرار است از دو سمت شرق و غرب حفاری کند. عملیات حفاری تونل از شمال شرق اصفهان اسفند سال گذشته آغاز و ‌به زودی حفاری تونل از غرب با یک TMB به قطر ۶.۹ آغاز خواهد شد.

بنکدار هاشمی  با بیان اینکه هم‌اکنون ایستگاه‌های دارک، زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی و لاله در حال ساخت است و پس از رسیدن TMB به ایستگاه لاله، عملیات نازک‌کاری این ایستگاه‌ها آغاز خواهد شد، افزود: به زودی TMB شرقی خط دوم نیز از ایستگاه مدرس نجفی، عملیات اجرایی خود را آغاز خواهد کرد و قرارگاه خاتم‌الانبیا، حفاری این تونل را بر عهده خواهد داشت.

وی در پایان گفت: خط سوم قطارشهری اصفهان نیز در مرحله طراحی بوده و بعد از تأمین بودجه، فعالیت اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: امداد رسانی ۲۳۴ گروه به زائران اربعین حسینی پیام تبریک هیئت بولینگ ،بیلیارد و بولس استان تهران به هاشم اسکندری کاندیدای منتخب فدراسیون

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان بودجه عمان قطر مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد، تاکید کرد: این سایت مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سایت در شهر سمنان به مساحت دو و نیم هکتار برای ۱۱ هزار واحد مسکونی محسوب می‌شود.

وی افزود: این سایت در قالب طرح قطعات مسکونی که در این سایت با تراکم مصوب به واجدین شرایط به صورت خودساز واگذار می‌شود

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: متقاضیان می‌توانند بعد از واگذاری زمین توسط راه و شهرسازی نسبت به اخذ پروانه از شهرداری و تسهیلات بانکی از بانک مربوطه، ساخت و ساز خود را شروع خواهند کرد.

حمیدی افزود: واگذاری اراضی در این سایت مشابه سایت شهرک روزیه و به صورت خودساز خواهد بود.

به گزارش مهر، امروز استان سمنان میزبان هیأت دولت و رئیس جمهور است.

کد خبر 6081988

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند