Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@15:06:46 GMT

تاریکی به گوگل کروم می‌آید!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۶۴۰۹

تاریکی به گوگل کروم می‌آید!

ایتنا - ​​​​​​​مرورگر اینترنتی گوگل کروم در جدیدترین نسخه به روزرسانی شده خود، حالت تاریک را به پلت‌فرم iOS خود اضافه کرده است.  
همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس‌زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جز آن دسته از کاربرانی‌اند که بیش‌تر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن‌ها را کمتر اذیت خواهد کرد چراکه نتایج جدیدترین تحقیقات علمی نشان می‌دهد که نور آبی منتشره از صفحه نمایش دستگاه‌های الکترونیکی برای سلامتی چشم و بینایی افراد ضرر و زیان‌های متعددی دارد و آنها را دچار مشکلات و بیماری‌های متعددی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، به نظر می‌رسد که بعد از انتشار نسخه های جدید در اپلیکیشن های مختلف که از قابلیت حالت تاریک (Dark Mode) پشتیبانی می‌کنند، حالا نوبت به مرورگر اینترنتی گوگل کروم رسیده تا به پلت‌فرم iOS خود این قابلیت را اضافه کند.

نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اختصاصی توسعه داده شده توسط اپل، iOS ۱۳، حدود یک ماه پیش منتشر شد و در این مدت زمان کم توانست نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کند و در بالغ بر ۵۰ درصد از دستگاههای مبتنی بر این سیستم ‌عامل دانلود و نصب شود.

تاکنون گوگل ارائه و انتشار حالت تاریک برای مرورگر اینترنتی خود را تعویق انداخته بود، اما حالا به نظر می‌رسد که می‌خواهد به سایر شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های ارائه دهنده حالت تاریک بپیوندد و بدین ترتیب نظر و توجه کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند.  

منبع: ايتنا

کلیدواژه: حالت تاریک گوگل کروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کارهای گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

براساس گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899040

دیگر خبرها

  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • خبرخوش زارع‌پور برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد