Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی همچنین عنوان کرد یک رسانه بیشتر ندارد ولی علیه مدیران باشگاه 100 رسانه مطلب می نویسند.

طرفداری- هواداران استقلال در دیدار با سایپا و چند بازی گذشته تیم خواهان بازگشت علی فتح الله زاده به این تیم شدند.

به گزارش میزان، فتح الله زاده در این خصوص بیان کرد:

خوشبختانه استقلال در بازی با سایپا موفق شد ۴ گل به ثمر برساند و این نشان می‌دهد وقتی بخواهیم و اراده کنیم کسی نمی‌تواند جلوی تیم بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای به آرامش رفتن استقلال باید به ۲ موضوع توجه کنیم. اول اینکه از توهم بدهی‌های گذشته خارج شویم و دوم اینکه به تیم برسیم. در زمان ما خادم از سوی گودرزی وزیر ورزش وقت به عنوان نماینده وزارت به ما گفت که بررسی‌ها از ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفته و این ۲ تیم به ترتیب ۴۵ و ۷۵ میلیارد بدهی دارند. این حرف من نیست و نماینده وزارت این را گفت. حالا دلیل اینکه چطور پرسپولیس توانست ۲ برابر ما بدهی‌ها را بدهد، ولی ما در خواب هستیم را نمی‌دانم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تصریح کرد:

اصلا همه بدهی‌های گذشته برای من، آیا بدهی پروپیچ هم برای من بود؟ آیا من موجب بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی شدم؟ یا جانواری و پادوانی هم من مسئولش بودم؟ چرا امروز هوادار فتح‌الله‌زاده را صدا می‌زند؟ من در کربلا بودم و، اما وقتی در تهران نام من را صدا می‌زنند چطور می‌توانم خط داده باشم. در کجای فوتبال جهان وقتی تیم ۳ بر صفر پیش افتاده روی سکو‌ها شخص دیگری را تشویق می‌کنند؟

فتح‌الله‌زاده ادامه داد:

برخی دوستان می‌گویند من چند رسانه دارم، اما اصلا این طور نیست. من فقط یک رسانه دارم به نام استقلال جوان و در آن هزینه می‌کنم و آنجا همیشه حمایتی بوده است. اگر جرات دارید بگویید دیگر کدام رسانه برای من است. شما رسانه دارید پول باشگاه دست شماست، بعد من رسانه دارم؟ وقتی ۱۰۰ رسانه علیه شما می‌نویسند، اینها را هم من خط دادم؟ بی‌انصافی تا کی تا کجا؟ انسان باید مرام و معرفت داشته باشد.

وی گفت:

چرا وقتی تیم ۴، ۳ گل زده هوادار من را تشویق می‌کند؟ به خاطر این است که فتح‌الله‌زاده با هواداران صادق بوده و سر آنها را کلاه نگذاشته است. نه تنها من، بلکه افتخاری هم صادق بود. هوادار می‌دانست که او می‌خواهد کاری انجام دهد، اما نمی‌تواند. الان هوادار از بی‌اخلاقی‌ها ناراحت است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود او به برخی از بازیکنان سابق این تیم خط می‌دهد، تصریح کرد:

خود آنها هم می‌دانند که اینطور نیست. منزوی و ماجدی در باشگاه هستند و هوادار را می‌شناسند. مگر می‌شود به کل ورزشگاه خط داد؟ خداراشکر می‌کنم که همه ورزشگاه نام من را صدا زد و دیگر کسی نمی‌تواند بگوید کسی به آنها خط داده است. متاسفانه دوستان به جای اینکه از ما دلجویی کنند مدام به ما تهمت می‌زنند. متاسفانه اطراف آقای مدیرعامل افرادی جمع شده‌اند که به او مشاوره غلط و آبکی می‌دهند و همه اینها فقط برای خودشیرینی است. خدا شاهد است که اینطور نیست. اگر من خط می‌دهم پس چرا شما نمی‌دهید؟ شما که همه چیز دستتان است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد:

وقتی کسی مدیرعامل است همه با او هستند من که در باشگاه کاره‌ای نیستم. شما این ظلم را علیه من متوقف کنید مطمئن باشید خداوند هم به شما کمک می‌کند. شما ظلم می‌کنید، من هم چیزی نمی‌گویم بعد این بلا سرتان می‌آید. فقط بدهی شخص شفر، به اندازه کل بدهی‌های من است. پس چرا اینها را نمی‌بینیم؟ لطفا سعی نکنید تیم را در حاشیه ببرید. ما از تیم حمایت می‌کنیم، چون مربی و بازیکنان خیلی زحمت می‌کشند. خوشبختانه هوادار از همه ما باهوش‌تر است. امیدوارم این اتفاقات برای برخی درس باشد تا از این پس صادق باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

الان باید به سرمربی و تیمش کمک کرد و من با تمام وجود از تیم حمایت می‌کنم. ما در استقلال کارمند نبودیم و این تیم را عاشقانه دوست داریم. تا روزی که زنده هستم از استقلال حمایت می‌کنم و آنهایی هم که تهمت می‌زنند را به خدا واگذار می‌کنم. باید این بچه بازی‌ها را کنار گذاشت. من هر بار برای رفاقت تلاش می‌کنم، اما گویا برخی خط می‌دهند و نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد. استقلال نباید به حاشیه برود و برای همین الان وقت حمایت از تیم است. امیدوارم تیم روند خوب خود را طی کند و پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!

هواداران در انتظار تعیین تکلیف مالکیت پرسپولیس و استقلال هستند

طرفداری | در حالی که کمتر از چند روز تا مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای تعیین تکلیف مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باقی مانده، شایعاتی مبنی بر انصراف دو بانک ملت و تجارت از خرید این دو باشگاه مطرح شده است.

گفته می‌شود این دو بانک که به عنوان گزینه‌های اصلی برای در اختیار گرفتن سهام سرخابی‌ها مطرح بودند، به دلیل زیان‌ده بودن این دو باشگاه و همچنین مخالفت سهامداران و مجامع خود، از این تصمیم منصرف شده‌اند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این، سازمان خصوصی‌سازی بارها برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تلاش کرده بود که با شکست مواجه شده بود.

نکته قابل توجه در این میان، نقش فضای مجازی در نقد و بررسی این موضوع است. به نظر می‌رسد برخی از واکنش‌ها در فضای مجازی، باعث ایجاد مزاحمت برای انتقال این دو باشگاه به بخش خصوصی شده است.

با وجود این که هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده و مذاکرات بین طرفین در جریان است، اما کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای ورود به حوزه فوتبال ایران، نگرانی‌هایی را در بین هواداران دو تیم ایجاد کرده است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که طبق مقررات AFC، مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا روز یازدهم فروردین ماه از یکدیگر تفکیک شود و در صورت عدم تعیین تکلیف مالکیت، این دو تیم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهند شد.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف نهایی مالکیت این دو باشگاه هستند و امیدوارند که با حل این مشکل، شاهد حضور تیم‌های محبوب خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!