Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - «سیدمجتبی حسینی» - معاون امور هنری- در حکمی «هومان اسعدی» را به عنوان دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منصوب کرد.
در نشستی با حضور معاون امور هنری، محمد اله یاری، مدیر کل دفتر موسیقی و علی ثابت نیا، مدیر عامل انجمن موسیقی ایران، حکم دبیری هومان اسعدی اعطا شد.
سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری گفت: «جشنواره موسیقی جوان ظرفیت عمده‌ای دارد و خوشبختانه توجه به آن بیشتر شده و دامنه اجتماعی جشنواره در دوره اخیر تقویت یافت، امیدواریم که تأثیر اجتماعی این رویداد بیشتر و فرصت‌هایی برای دیده شدن هنرمندان جوان و برگزیدگان جشنواره فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
هومان اسعدی از هفتمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان دبیری این جشنواره را به عهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان با اقتضائات و فعالیت‌هایی که دارند متفاوت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست خبری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سازمان اوقاف از شفاف‌ترین سازمان‌ها و نهادها است، گفت: در طول یک سال گذشته از بعضی تریبون‌ها نکاتی گفته شد که اجهاف در حق این سازمان محسوب می‌شود،  باید گفت که همه اطلاعات و فرایند مالی موقوفات و امامزادگان به صورت دقیق و نظام مند در سامانه جامع مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت می‌شود.

وی به برپایی نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره و عنوان کرد: نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف از ۵ لغایت ۹ اردیبهشت ماه در هتل بزرگ ارم برگزار می‌شود؛ بنابراین افتتاحیه این نمایشگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور مسؤولان کشوری و لشکری خواهد شد.

وی ادامه داد: طی روزهای اعلام شده بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و افراد می‌توانند با حضور در این نمایشگاه سوالات خویش را بپرسند و نظرات و ایده‌های خود را ارائه دهند و بسیار شفاف شاهد دستاوردهای سازمان باشند.

سخنگوی سازمان اوقاف گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان مورد حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت. حمایت سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان با اقتضائات و فعالیت‌هایی که دارند متفاوت است. این شرکت‌ها جوانانی از نخبگان هستند که به واسطه نداشتن پشتیبانی مالی طرح‌های آنان راکد مانده بود که امروزه این شرکت‌ها دفتری را در اوقاف مستقر کرده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: محور اقدامات در این نمایشگاه، معرفی تولیدات داخلی با قیمت مناسب است. از دیگر بخش‌های نمایشگاه می‌توان به ارائه آثار قدیمی و تاریخی وقفنامه ها، نحوه شکل گیری وقف، حفظ العین، مولدسازی و اجرای نیت که مربوط به معاونت‌های حقوقی، اوقافی، ثبتی، فرهنگی، امور خیریه، مرکز امور قرآنی، دانشگاه علوم قرآن و حدیث، چاپ و انتشارات، بهره وری و فاوا است اشاره کرد. مراکز وابسته به سازمان اوقاف مانند بنیاد البرز، مهرماندگار و کاشی گوهرشاد نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی درباره غرفه‌های حاضر در نمایشگاه گفت: غرفه بخش بقاع متبرکه که برخی از فعالیت‌های حوزه بقاع متبرکه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. در عرصه قرآنی نیز مرکز قرآنی حضور دارد. همچنین دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و مرکز امور خیریه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد: افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه چهارشنبه صبح با حضور مسؤولان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد
  • استقبال دانشگاهیان از جشنواره شهید آوینی ۳ برابر سال گذشته بود