Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@08:31:06 GMT

رهایی کودک زاهدانی از چنگال آدم ربایان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۶۴۲۰

رهایی کودک زاهدانی از چنگال آدم ربایان

با تلاش و پیگیری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، دختربچه ۸ ساله زاهدانی در کمتر از ۷ روز به صورت صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان رها شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۵:۵۳ عصر روز بیست و یکم مهرماه سال جاری یک فقره آدم ربایی در محدوده خیابان شهید میرحسینی شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، دختربچه‌ای ۸ ساله توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس ربوده شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد: آدم ربایان ساعاتی پس از گروگانگیری این دختربچه با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال برای رهایی او مطالبه کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با بررسی دقیق سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات گسترده اطلاعاتی ۲ نفر از آدم ربایان را که با خانواده مال باخته اختلاف مالی داشتند، را شناسایی کردند.

وی بیان داشت: در ادامه ماجرا آدم ربایان که خود را در یک قدمی چنگال قانون می‌دیدند، دخترچه خردسال را در یکی از خیابان‌های حوالی محل سکونتش صحیح و سالم رها کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند آدم ربایی خاطر نشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی مایه آرامش مردم و رعب و وحشت مجرمان است و پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت، به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: توضیح نیروی انتظامی درباره حضور پلیس در مجتمع‌های مسکونی و تجاری بزرگ هشدار پلیس فتا به شاخ های اینستاگرامی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آدم ربایی نیروی انتظامی برنا پلیس کودک گروگانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان گفت:مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس حین گشتزنی در یکی از محور‌های فرعی و روستایی واقع در حوالی روستای چاه خرگ این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری s۵۵۰ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران برای بررسی، خودرو را متوقف که در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو  بدونمدارک لازم بوده و به صورت غیر قانونی وارد کشور شده و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این خودرو کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:در این رابطه  راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا