Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: این اداره کل از تمام برنامه‌های مدون انجمن‌های ورزشی برای توسعه ورزش در دانشگاه‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمد حسین علیزاده گفت: این اداره کل از تمام برنامه‌های مدون انجمن‌های ورزشی برای توسعه ورزش در دانشگاه‌ها حمایت می‌کند و برای تفویض هرگونه اختیارات و تهیه امکانات لازم برای این انجمن‌ها آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هیچ محدودیت مالی دراین زمینه نداریم افزود: در حال حاضر ۴۰۰ سالن ورزش در دانشگاه‌ها وجود دارد، ظرفیت‌ها و امکانات لازم برای ایجاد رشته‌های ورزشی جدید و برگزاری عملی واحد‌های تخصصی در دانشگاه‌ها وجود دارد.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: از انجمن‌های ورزشی انتظار می‌رود استراتژی توسعه ورزش در دانشگاه محل فعالیت خود را تدوین کنند.

در ادامه محمد پورکیانی، گفت: در دوره مدیریت جدید اداره کل تربیت بدنی و با حمایت‌های آقای علیزاده، توجه به انجمن‌های ورزشی بیشتر شده است.

مسئول دفتر مشترک انجمن‌های ورزشی با تاکید بر نقش مهم انجمن‌های ورزشی در برنامه‌های جاری ورزش در دانشگاه‌ها گفت: در راستای تقویت نقش انجمن‌های ورزشی در برگزاری مسابقات منطقه‌ای و ملی دانشجویی، به روز بودن اطلاعات دبیران انجمن‌ها و داوران از جدیدترین آیین نامه‌ها و قوانین مسابقات ضروری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم انجمن های ورزشی ورزش دانشگاهی محمد حسین علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی، با بیان اینکه تربیت معلم ادای یک امانت مهم است؛ گفت: دانش آموزان ارزشمندترین سرمایه خانواده‌ها و بزرگترین گنج آینده کشور اند لذا مهمترین دغدغه ما تربیت معلم است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مصوبه کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان در این جهت است که آزمون اختصاصی تربیت معلم بخشی از آن است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: سال گذشته ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزوده شد و طبق برنامه هفتم توسعه سالانه ۲۵ درصد بر ظرفیت دانشگاه افزوده خواهد شد.

صحرایی با تاکید بر اینکه قانون باید اجرا شود؛ گفت: قانون هم می‌گوید تنها راه جذب معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است