Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین شورای هماهنگی یزد از اجرای 300 عنوان برنامه در قالب‌های محتلف در سراسر استان یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ سعید زارع پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته فضای مجازی یوم‌الله 13 آبان که در محل سالن جلسات صداوسیمای مرکز یزدبرگزارشد با اشاره به شعار امسال یوم‌الله 13 آبان «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول آمریکا» گفت: هرساله یوم‌الله 13 آبان با سه مناسبت تاریخی و مهم یعنی تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43، کشتار دانش آموزان در سال 57 توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) مصادف است که در این میان تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر امام راحل انقلاب دوم نامیده شد چراکه قطع دست آمریکای جنایتکار از ایران اسلامی به‌اندازه برچیدن رژیم شاه منحوس ارزشمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین شورای هماهنگی یزد با اشاره به این نکته که روز یوم‌الله 13 آبان روز ملی استکبارستیزی نامیده شده است ابراز داشت: امروز کشور به برکت همین خط‌مشی توانسته در حوزه‌های داخلی و خارجی از استقلال سیاسی برخوردار بوده و این تفکر امروز مرزها را درنوردیده و هیمنه قدرت‌های استکباری به‌ویژه آمریکای جنایتکار را در دنیا شکسته شده است.

وی تشدید تحریم‌ها توسط رئیس‌جمهور آمریکا در 13 آبان سال گذشته را درراستای ددمنشی‌های چهل‌ساله آمریکائی‌ها با انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: آمریکائی‌ها از سال گذشته و هم‌زمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تلاش کردند تا با تشدید تحریم‌ها و هدف قرار دادن معیشت مردم آنان را رودرروی نظام قرار دهند که البته ملت هوشیار و بصیر ایران و به‌ویژه یزدی‌ها بی‌سابقه‌ترین راهپیمایی را رقم زدند به‌نحوی‌که شاهد رشد 50 درصدی حضور مردم یزد درراهپیمایی سال قبل بودیم.

دبیر ستاد یوم‌الله 13 آبان در استان یزد در ادامه با اشاره به اقدامات جنایت‌کارانه متعدد آمریکا در منطقه و به‌ویژه تروریست خواندن سپاه پاسداران و حمایت از رژیم آل سعود در کشتار مردم یمن ابراز داشت: امسال نیز با تشکیل ستاد یوم‌الله 13 آبان 10 کمیته را راه‌اندازی کردیم که شامل کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، روحانیون و تشکل‌های دینی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضاسازی شهری، بسیج و نیروهای مسلح، برگزاری مراسم، بانوان، فضای مجازی، کمیته محتوایی، فرهنگی و هنری، پشتیبانی و تأمین مراسم، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد و اصناف هستند.

زارع همچنین از اجرای 300 عنوان برنامه در قالب برنامه‌های تبلیغی، تبیینی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری پویش‌های استکبارستیزی، اجرای سرود و تئاتر خیابانی، برگزاری کارگاه نقاشی و کاریکاتور، اعزام مبلغ به مدارس و بخش‌ها، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر جنایات استکبار جهانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی، برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه و همچنین برگزاری همایش‌های سیاسی در سراسر استان خبر داد.

جانشین شورای هماهنگی تأکید کرد: با توجه به اینکه یوم‌الله 13 آبان روز ملی استکبارستیزی است امیدواریم کمیته فضای مجازی با محوریت معاونت فضای مجازی صداوسیمای یزد بتواند درزمینهٔ اطلاع‌رسانی و سیاست‌گذاری در این حوزه به‌گونه‌ای عمل کند که زمینه حضور اقشار مختلف مردم را به‌مانند سال‌های گذشته فراهم آورد.

زارع در پایان انتشار لحظه‌های ناب از حضور مردم، پوشش گسترده مراسم و نشان دادن بی‌اثر بودن تحریم‌ها بر عزم و اراده ملت را از دیگر وظایف کمیته فضای مجازی برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن تیم فوتبال بارسلونا: مردم دخترم را که هنوز به‌دنیا نیامده، تهدید به مرگ کردند!

بازیکن پرتغالی تیم فوتبال بارسلونا از حجم توهین‌ها در فضای مجازی و دریافت تهدید به مرگ پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا پرده برداشت!

به گزارش ایرنا، ژائو کانسلو بازیکن تیم بارسلونا می‌گوید که پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا به دست پاری‌سن‌ژرمن، او و خانواده‌اش هدف توهین مجازی قرار گرفته و چندین پیام تهدید به مرگ دریافت کردند!

بارسا که در بازی رفت سه بر ۲ پیروز شده بود، در دیدار برگشت مرحله یک چهارم با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و حذف شد. کانسلو دراین‌باره گفت: مردم همه‌ چیز گفتند. کامنت‌هایی در اینستاگرام با مضمون تهدید به مرگ دخترم که هنوز متولد نشده است، دریافت کردم. آنها حضوری حرفی نمی‌زنند اما در فضای مجازی هر چه می‌خواهند، می‌گوین12د.

وی افزود: به همسرم، دخترم که هنوز دنیا نیامده، فحش می‌دهند. دنیای بی‌رحمی است و باید بدانید چطور با آن کنار بیایید. من می‌دانم چطور زندگی کنم اما دیگر نمی‌دانم چه باید بگویم. آرزوی مرگ کردن برای یک نوزاد موضوع واقعا جدی است. مردم درباره خانواده فوتبالیست‌ها چیزی نمی‌دانند و فقط با آنچه در تلویزیون می‌بینند، قضاوت می‌کنند. ما هم انسان و همه یکسان هستیم.

کانسلو ۲۹ ساله به دلیل ارتکاب خطا روی عثمان دمبله، ستاره اسبق بارسا و کنونی پی‌اس‌جی که به اعلام پنالتی و گل سوم تیم پاریسی منجر شد، به شدت هدف انتقاد قرار گرفت.

مرد پرتغالی همچنین به انتقادات ریو فردیناند، ستاره اسبق منچستریونایند که درباره او گفته بود «حرکت کانسلو احمقانه، ناشیانه و درست مثل بازیکن جوان بی‌تجربه‌ای بود که دستپاچه شده است» نیز پاسخ داد.

وی دراین‌باره گفت: فردیناند بازیکن بزرگی بود اما مطمئنم که او هم اشتباه می‌کند. البته او کارشناس و شغلش انتقاد است و حق دارد نظرش را بیان کند. مشکلی نیست و می‌پذیرم. شاید پنالتی که به حریف دادم بچه‌گانه بود اما با توجه به شرایط بازی در آن لحظه تصمیم گرفتم اما انتقاد را می‌پذیرم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رکورد شکنی اقتصادی بارسا در فصل گذشته دختر مسلمان طرفدار بارسلونا (عکس)

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • بازیکن تیم فوتبال بارسلونا: مردم دخترم را که هنوز به‌دنیا نیامده، تهدید به مرگ کردند!
  • قدردانی سپاه از مردم