Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مراسم یادبود و بزرگداشت مرحوم «محمدکاظم محمدزاده»، از اساتید پیشکسوت و قاری بین‌المللی قرآن کریم از سوی شورای عالی قرآن در تهران برگزار می‌شود.

این مراسم روز شنبه، چهارم آبان‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور اساتید، قاریان، حافظان و فعالان قرآن کریم در حسینیه الزهرا(س) تهران واقع در بزرگراه رسالت، روبه‌روی مصلای امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، استاد محمدکاظم محمدزاده متولد ۱۳۳۴ مشهد مقدس است که از محضر اساتیدی همچون مرحوم مولایی، فاطمی‌، اوحدی و فرقانی تلمذ کرده بود.

دریافت مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن لیبی در سال ۱۳۵۸، عنوان دوم مسابقات بین‌المللی مالزی در سال ۱۳۶۴ و عنوان نخست مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۵ بخشی از افتخارات این استاد قرآن کریم است.

مرحوم محمد‌کاظم محمد‌زاده، صبح روز یکشنبه، ۱۴ مهرماه، در ۶۴ سالگی در مشهد دار فانی را وداع گفت و پیکرش ۱۵ مهرماه در حرم نورانی امام رضا(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مراسم یادبود محمدکاظم محمدزاده شورای عالی قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ امیرهادی بایرامی نخبه قرآنی کشورمان، از ۴ سالگی حفظ قرآن کریم را آغاز کرد و در ۸ سالگی با ثبت رکوردِ ملی، به عنوان خردسال‌ترین روشندلِ حافظِ کل معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود