Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:05:24 GMT

دو آزمایشگاه نانو در جزیره قشم و بستک احداث می شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۶۵۴۹

دو آزمایشگاه نانو در جزیره قشم و بستک احداث می شود

به گزارش خبرنگار مهر، موسی دادی زاده سرخائی ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جلسه شورای اموزش و پرورش استان هرمزگان، اظهار داشت: علم نانو یک دانش نوپا است که مطابق اسناد بالادستی تأکیدات بسیار زیادی برای شناسائی این علم نوپا به دانش آموزان و والدین شده است.

این مسئول ادامه دارد: در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ اولین آزمایشگاه نانو در پژوهشسرای ناحیه یک بندرعباس به بهره برداری رسید و به تدریج شهرستانهای دیگر استان از آزمایشگاه نانو برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادی زاده افزود: شهرستان های رودان، لنگه، سیریک، میناب، ناحیه یک، ناحیه دو، جاسک، خمیر و پارسیان جزو ۹ شهرستانی می باشند که هم اکنون دارای آزمایشگاه نانو فعال دانش آموزی هستند.

مدیرکل آموزش و پررش هرمزگان افزود: در سال تحصیلی جاری دو آزمایشگاه نانو در شهرستان های بستک و قشم به بهره برداری خواهد رسید و مجموع آزمایشگاه های نانو دانش آموزی استان هرمزگان به ۱۱ مرکز خواهد رسید که برای این منظور ۵۰ درصد از اعتبارات وزارت اموزش و پرورش و ۵۰ درصد نیز از اعتبارات استان استفاده خواهد شد.

کد خبر 4754484

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان آزمایشگاه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه گفت: واحد آزمایشگاه بیمارستان با همت همکاران علوم آزمایشگاهی، بیش از ۲۶ هزار مورد خدمات به بیماران بستری و مراجعان به این واحد در سال ۱۴۰۲ ارائه داده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ماقبل خود افزایش ۱۰ درصدی داشته است. 
خانم دکتر الداغی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده چندین دستگاه جدید از محل اعتبارات بهداشت جهانی و به صورت رایگان برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر به شهروندان به واحد آزمایشگاه بیمارستان اضافه شده که در تلاشیم تا روند تجهیز بیمارستان به دستگاه‌های جدید ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • ادعای صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها کذب است
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی