Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه رحلت حضرت رسول اکرم (ص) با حضور در بیمارستان نیایش تهران با تعدادی از جانبازان اعصاب و روان دیدار و گفتگو کرد. تاریخ انتشار: 14:31 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۴۰۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محبوب شهبازی در این دیدار چهار ساعته که با همراهی نرگس جلیلی مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی، بهداشتی و درمانی به این عزیزان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی در جریان این بازدید با اشاره به وظیفه ذاتی بنیاد در رسیدگی خاص به این قشر از جانبازان، گفت: مظلومیت جانبازان اعصاب و روان مضاعف است. هنوز جنگ برای آن‌ها تمام نشده و صدای خمپاره و موشک دشمن در گوش آن‌ها فریاد می‌زند و این امنیت آفرینان برای ما، هنوز به دنبال مأمن و امنیت برای خود هستند. مأمنی که در آن لختی با آرامش در کنار خانواده بیاسایند.
وی افزود: مجروحیت اعصاب و روان سخت‌ترین مجروحیت در جنگ تحمیلی است. سال‌ها نه تنها ما بلکه حتی پزشکان هم تشخیص مناسبی از آن نداشتند و سال‌ها طول کشید تا یک جانباز اعصاب و روان در میان مردم تعریف پیدا کرد. متأسفانه بازنمایی از زندگی طاقت فرسای آن‌ها به‌درستی انجام نشده است و آن‌ها در مظلومیت تمام، گذر عمر می‌کنند. هر وقت یاد یکی از فیلم‌های سینمایی چند سال اخیر و بازنمایی و تصویرسازی غیرواقعی این فیلم از آسایشگاه‌های جانبازان می‌افتم تنم می‌لرزد.
شهبازی ادامه داد: به نظر می‌رسد رسانه‌ها می‌توانند با روایت واقعی از زندگی این جانبازان همدلی و آشنایی لازم با این عزیزان را در جامعه ایجاد کنند. اطمینان دارم آشنایی مردم قدرشناس با مشکلات این قبیل جانبازان در رفع بسیاری از مشکلات روحی این عزیزان موثر خواهد بود.
دستیار ویژه رییس بنیاد تصریح کرد: جانبازان اعصاب و روان افرادی هستند که به خاطر امنیت و پیشرفت این کشور اکنون دوران سخت جانبازی را با مشقت‌های فراوان تحمل می‌کنند. این جانبازان همان سربازان و فرماندهان قهرمان هشت سال دوران دفاع مقدس هستند که در آسایشگاه‌ها و مراکز درمانی زندگی می‌کنند و هنوز هم بی‌ادعا هستند.
در پایان این دیدار نشستی به منظور بررسی مشکلات و بهبود خدمات به جانبازان این مرکز درمانی برگزار شد و خانم دکتر زارعی رییس بیمارستان گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های بیمارستان، ارائه داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید ایثارگران جانبازان بیمارستان نیایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان

وزیران نفت ایران و پاکستان در جریان سفر رئیس‌جمهوری به اسلام‌آباد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شانا، جواد اوجی، وزیر نفت که امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت)  به همراه سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری به اسلام‌آباد سفر کرده است با مصدق مسعود ملک، وزیر نفت پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار بر تحکیم روابط دو کشور به‌ویژه در بخش انرژی و نفت و گاز تاکید کردند.

توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی و صدور خدمات فنی و مهندسی از مهمترین محورهای مذاکرات وزیران نفت ایران و پاکستان بود.

رئیس‌جمهوری امروز در نشست مطبوعاتی مشترک با شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد: ممکن است برخی تعمیق همکاری‌ها و روابط دو کشور را نپسندند، اما آنچه برای ما اهمیت دارد تداوم همکاری‌های دو کشور با هدف تأمین منافع دو ملت است. از این رو در نشست‌ هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان تصمیم گرفتیم برای ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی در گام نخست مبادلات تجاری را ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهیم.

در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیسی و هیئت همراه به اسلام‌آباد، مقام‌های ایران و پاکستان امروز پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور رئیسی و شهباز شریف، هشت سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی امضا کردند.

براساس این گزارش، تهران و اسلام‌آباد در دولت سیزدهم برای تقویت و توسعه روابط راهبردی تلاش کردند و این سفر نیز همسو با این اهداف انجام می‌شود؛ زیرا دو کشور افزون بر اشتراکات فرهنگی و تمدنی، بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک دارند؛ تبادلات تجاری ایران و پاکستان اکنون سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار است.

دیگر خبرها

  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • چه زمانی برای تست روانشناسی به مراکز مشاوره مراجعه کنیم