Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یورونیوز، طبق این گزارش در دهه‌های اخیر شمار زنانی که درگیر جرایم مختلف شده‌اند افزایش یافته است با این حال میزان رشد آن از جرایمی که مردان مرتکب می‌شوند همچنان کندتر است.
  کپی رایتEuropol   یوروپل می‌گوید: «یکی از توضیحات احتمالی [افزایش آمار] پیشرفت فن‌آوری‌ها است و از سوی دیگر هنجارهای اجتماعی زنان را از خانه خارج کرده و مشارکت آن‌ها را در بازار جرم افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
این گزارش تصریح می‌کنند که محققان بررسی رفتار جنایی زنان را مهم می‌دانند تا بررسی کنند که آیا سیاست‌های تعیین شده برای کاهش جرم در بین زنان متفاوت است یا نه؟
یوروپل در یک سایت مخصوص، عکس برخی از خطرناک‌ترین زنان تحت تعقیب در سراسر قاره اروپا را منتشر کرده است.
این کارزار تلاشی برای شکستن کلیشه‌های جنسیتی درباره جرم و جنایت است و از سوی دیگر به بازداشت مجرمان فراری کمک می‌کند.
آمارهای مربوط به جرایم نشان می‌دهد که مسئول اکثر جرایم در سراسر جهان مردان هستند و مطالعات اخیر در مورد زنان درگیر در جرم و جنایت‌های سنگین نشان می‌دهد که همچنان مردان نقش اصلی را در جرایم سازمان یافته دارند.
فهرست زنان زندانی در دنیا در مقایسه با مردان نشان می‌دهد که شمار مردان زندانی طی ۲۰ سال گذشته حدود ۲۰ درصد در دنیا افزایش یافته است.   این در حالی است که این شمار در بین زنان با ۵۳ درصد افزایش روبرو بوده است. گرچه زنان بیشتر مرتکب جرایم مالی می‌شوند اما طبق آخرین مطالعات درگیری آن‌ها در جرایم دیگر نیز افزایش یافته است.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل