Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@23:35:33 GMT

فیسبوک بی ارزش تر شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۶۸۳۷

فیسبوک بی ارزش تر شد

به گزارش صدای ایران از مهر و به نقل از سی ان ان، به نظر می رسد جدیدترین منتقدان عملکردهای فیس بوک دادستانهای ایالت های آمریکا هستند.

به گفته لتیتیا جیمز، دادستان ایالت نیویورک، قرار است ۴۷ دادستان ایالتی آمریکا تحقیقات آنتی تراست(ضدانحصار) درباره فیس بوک انجام دهند. این درحالی است که در ماه سپتامبر اعلام شد ۷ ایالت در این تحقیق شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستانهای ایالت های مختلف از جمله کلورادو، فلوریدا، تنسی و منطقه کلمبیا در کنار ایلینوی، ایندیانا، تگزاس و ویرجینیا درباره فیس بوک تحقیقات انجام می دهند.

به گفته جیمز تمام ایالت هایی که در این تحقیق شرکت می کنند نگران امنیت اطلاعات کاربران فیس بوک، کاهش گزینه های انتخابی مصرف کنندگان و افزایش هزینه های تبلیغات هستند.

او در این باره افزود: ما همچنان به تحقیقات خود ادامه می دهیم و از هرگونه ابزاری که در اختیار داشته باشیم برای این منظور استفاده می کنیم.

این در حالی است که فیس بوک درباره تحقیقات آنتی تراست اعلام کرد: ما با دادستانان ایالتی به طورسازنده همکاری می کنیم و از هرگونه گفتگو و مذاکره با سیاستگذاران درباره محیط های رقابتی استقبال می کنیم.

پس از انتشار این خبر ارزش سهام فیس بوک ۳.۹ درصد کاهش یافت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فیسبوک صدای ایران سهام فیسبوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، رئیس جمهور کشورمان در پایان سفر دو روزه خود به پاکستان در آخرین برنامه خود، در جمع فعالان اقتصادی، فرهنگی و دینی شهر کراچی که به میزبانی سروزیر و دولت محلی ایالت سند برگزار شده بود، حضور پیدا کرد.
در این مراسم دکتر رئیسی با بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران در مقابله با استکبار جهانی بر پایبندی ملت ایران بر آرمان‌های انقلاب تاکید کرد و گفت:
در این همایش همچنین شخصیت‌های پاکستانی ضمن پر اهمیت دانستن سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان، بر مودت و دوستی دو ملت و تقویت روابط همه جانبه بین دو‌کشور تاکید کردند.
هیات عالی رتبه کشورمان بعد از سفر دو روزه رسمی خود، پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد.....

 

اظهارات:
ابراهیم رئیسی - رئیس جمهور ایران
ناصر علیشاه - رئیس مجلس ایالت سند پاکستان
مفتی فاروقی از علمای اهل سنت پاکستان

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان ملایر از کارگاه های غیر مجاز
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو