Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:00:55 GMT

آب رساند و شهید شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۶۹۳۸

آب رساند و شهید شد

بالاخره چندتایی از دبه های آب را به بچه ها رساند و در همان حالی که دبه ها را جابجا می کرد ترکش هایی به کنار سر، چشم و دستش اصابت کرد و آقا ابوالفضل شهید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آتش دشمن بسیار سنگین بود که کسی جرات نمی کرد قدم از قدم بردارد. از خط بی سیم زدند که بچه ها احتیاج به کمک و امکانات پشتیبانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کسی جرات رفتن نداشت آن هم زیر آتش سنگین خمپاره ها؛ بچه ها می گفتند:« بگذارید حجم آتش کمی سبک تر شود تا به سمت خط حرکت کنیم»، اما آقا ابوالفضل نیروی ترابری بود و این حرف ها عصبانی اش می کرد.

گفت که بچه ها نیاز به کمک دارند و از سنگر بیرون رفت و تویوتا را روشن کرد. مقداری امکانات از جمله تعدادی 20 لیتری آب برداشت و پشت تویوتا جاسازی کرد و زیر آتش سنگین با سرعت به طرف خط حرکت کرد.

وقتی به خط رسید قسمت های پایین تویوتا پر از ترکش شده بود، بالاخره چندتایی از دبه های آب را به بچه ها رساند و در همان حالی که دبه ها را جابجا می کرد ترکش هایی به کنار سر، چشم و دستش اصابت کرد و آقا ابوالفضل شهید شد.

آقا ابوالفضل رمضانی سال 65 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید. آقا ابوالفضل در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قطعه 14، ردیف 12، شماره 518 میزبان مهمانان شهداست.

#کنگره_شهدای_قم

#27_آبان

 

بیشتر بخوانید: هیچ آب شربی برای فضای سبز جنگلی استفاده نمی‌شود حذف آب شرب از آبیاری فضای سبز در صورت تامین منابع جایگزین

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قم شهید برنا آب ابوالفضل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»

آفتاب‌‌نیوز :

در سال ۱۴۰۲ یکی از فیلم‌های سینمایی خبرساز، فیلم «پرویزخان» بود که ماجرای سرمربی گری پرویز دهداری در تیم ملی جنجالی دهه ۶۰ را روایت می‌کند. یکی از نکات جالب این فیلم شباهت بازیگر نقش عابدزاده به خود عقاب آسیا است.

این شباهت به حدی بوده است که لحظه رونمایی از اولین کلوزآپ از چهره ابوالفضل موسوی روی پرده، با تشویق قابل‌توجه مخاطبان همراه شد! نه به این دلیل که ابوالفضل موسوی بازیگری شناخته‌شده است، بلکه به دلیل شباهت جذاب این بازیگر ناشناخته، به دوران جوانی عقاب آسیا!

احمدرضا عابدزاده، بی‌تردید یکی از ستاره‌های بی‌بدیل در دنیای فوتبال محسوب می‌شود که جایگاهی ممتاز در میان علاقه‌مندان این ورزش در ایران دارد. شاید جالب باشد بدانید او یکی از ستاره‌هایی است که پرویز دهداری به آسمان فوتبال ایران تقدیم کرده است.

بخشی از روایت فیلم «پرویزخان» هم مربوط به لحظه‌ای است که عابدزاده‌ گمنام، در زمین خاکی، می‌درخشد و پرویزخان او را به تیم ملی دعوت می‌کند. یکی از جذابیت‌های این سکانس هم حضور رسول کربکندی، مربی باسابقه فوتبال، در نقش خودش است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • دیدار با خانواده شهید مسافر
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • تویوتا هایلوکس برقی وارد بازار می‌شود
  • تجاوز به چپ سواری تویوتا لندکروز علت تصادف زنجیره‌ای ایلام بوده است
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • نور، میزبان اردوی تیم کشتی آزاد جوانان
  • عکس| گریم احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویزخان»
  • رونمایی تویوتا؛ چهره FJ کروزر جدید را ببینید + عکس
  • استقلال در برابر تیم ملی عقب‌نشینی کرد