Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری دهه سوم ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در هیئت‌های موج الحسین(ع) و بیت‌العباس(ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، مراسم عزاداری دهه سوم ماه صفر به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)  در هیأت‌های مذهبی کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، مراسم عزاداری روزهای پایانی ماه صفر نیز در هیئت موج الحسین(ع) واقع در خیابان ۱۷ شهریور، نبش بلوار قیام با سخنرانی حجج اسلام علوی تهرانی، میرهاشم حسینی و رضا اصلانی و مرثیه خوانی حسین سازور برگزار می شود.

 

این مراسم در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ و ۶ آبان‌ماه (شب ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ ماه صفر) از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ و در روزهای یکشنبه و سه شنبه ۵ و ۷ آبان‌ماه (روز ۲۸ و ۳۰ صفر) از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می شود.

 

همچنین در هیئت بیت العباس(ع) نیز ۵ شب مراسم عزاداری از روز پنجشنبه ۲ آبان‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید میرهاشم حسینی و مرثیه خوانی محسن عرب‌خالقی برگزار می شود.

 

این مراسم از ساعت ۲۰:۳۰ در حسینیه بیت‌العباس(ع) واقع در خیابان پیروزی، خیابان نبرد، کوچه شهید امیر اسماعیلی ثانی برگزار می شود.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی مسجد کربلا کانون های مساجد روزنامه اصفهان اربعین ۹۸ هئیات مذهبی عزاداری ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی

عکاس: پانته‌آ نیکزاد

دیگر خبرها

  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • مراسم گرامیداشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی