Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه هوشمندسازی سبب کاهش خطاها و کاستی‌ها در ماموریت پلیس در استان مرکزی می‌شود گفت: هوشمندسازی پلیس از برنامه‌های اولویت‌دار نیروی انتظامی در استان مرکزی است. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در کارگاه آموزشی توان‌افزایی و ارتقاء دانش فرماندهان و مدیران مجموعه انتظامی استان مرکزی بر ضرورت برنامه‌ریزی در امور پلیس اظهار داشت: برنامه‌ریزی از اصلی‌ترین بخش‌های کار مدیریت است بنابراین باید برای رسیدن به اهداف تعریف شده سازمانی و وظایف محوله چشم‌انداز و راهبرد اجرایی درستی تعریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقق برنامه‌ها و هدفمندی در انجام ماموریت‌ها از نتایج این برنامه‌ریزی و مدیریت توام با راهبرد است بنابراین با توجه به حساسیت و تعدد ماموریت‌های نیروی انتظامی، خلاقیت و روزآمدی و پرهیز از روزمرگی در انجام امور و بر اولویت‌بندی انجام وظایف، امری مهم در دست‌یافتن به اهداف سازمانی به شمار می‌رود.

مفخمی بیان کرد: منویات و تدابیر فرمانده معظم کل قوا از محوری‌ترین اولویت‌های ماموریت پلیس در کشور است که باید براساس این تدابیر به عنوان برنامه‌های استنتاجی و موکد پلیس در مسیر تحقق و پیاده‌سازی آنها قدم برداشت زیرا تدابیر روشنگرانه و راه‌گشای معظم‌له از اصول مهم موفقیت نظام جمهوری اسلامی و قوای مسلح کشوره بوده و هست.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان ناجا 12 وظیفه مهم و اساسی را برای نیروی انتظامی تعریف فرمودند که تحقق و نیل به این مهم و اجرای دقیق و درست تدابیر معظم‌له باید مورد تاکید و توجه مسئولان نیروی انتظامی استان در تمام رده‌ها قرار گیرد. 

مردامداری مهمترین وظیفه ماموران نیروی انتظامی در استان مرکزی

مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد:‌ مکتبی بودن پلیس ایران یکی از مهم‌ترین وجه تمایزات پلیس ایران با پلیس در دیگر کشورهاست و باید این مردم‌مداری در مواجهه با شهروندان عادی و از سویی قاطعیت و اقتدار در برابر هنجارشکنان به بهترین شکل تجلی یابد.

وی ادامه داد: سازماندهی درست و دقیق به عنوان مولفه‌ای مهم در تحقق اهداف سازمانی به‌شمار می‌رود بنابر این داشتن یک رویکرد جامع در سازماندهی از بسیاری جهات به مدیریت کمک می‌کند.

مفخمی شهرستانی بیان کرد:‌ اجرای صحیح برنامه‌ها و رفتار مطلوب کارکنان نسبت به مردم، تکلیفی سنگین و مهم قلمداد می‌شود که باید با مراقبت دقیق و مستمر در فرایند کار، مقایسه وضع موجود با وضعیت مطلوب و اصلاح و بهبود نقاط ضعف به سمت یپشرفت و بهبود حرکت کنیم.

دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با خانواده شهید نیروی انتظامی در بیرجندکهگیلویه و بویراحمد| زخمی شدن 2 مامور نیروی انتظامی در درگیری طایفه‌ای شهرستان بهمئیاخبار اربعین 98| کارکنان نیروی انتظامی با نذر خدمت به مرزها آمده‌اند

ضرورت اجرای هوشمندسازی پلیس در سطح استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی بر اهمیت اقدامات لازم برای هوشمندسازی پلیس در جامعه تاکید کرد و گفت: صیانت و نگه‌داشت سرمایه‌های انسانی از اصول مهم در هوشمندسازی پلیس به شمار می‌رود چرا که بدون توجه به نظارت، کنترل و ارزیابی سایر اجزای مدیریت چون برنامه‌ریزی، سازماندهی و هدایت نیز ناقص بوده و تضمینی برای انجام درست آنها وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به گسترش و پیچیدگی مسائل اجتماعی، نگاه سنتی جوابگوی نیازهای پلیسی نیست و باید تمامی فرماندهان و مدیران از دانش و معلومات لازم در حوزه هوشمندسازی برخوردار باشند و با توجه به اشرافیت بر تهدیدات فراروی آن برنامه داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مأموریت ویژه پلیسی در این شهرستان به انجام رسید، ابراز داشت: دستگیری دو سارق غیر بومی سیم و کابل و یک قاچاقچی چوب تاغ مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۱ به یک تیبا غیر بومی در حال تردد مشکوک شدند، افزود: سواری با مشاهده مأموران قصد فرار داشت که به دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه خودرو متوقف شد، ابراز داشت: دو سارق غیر بومی دستگیر و به انجام ۱۰۶ فقره سیم و کابل هوایی اعتراف کردند.

‌ شائینی ضمن بیان اینکه مأموران ایست بازرسی به کامیون بار ضایعات که از تهران عازم نیشابور بود مشکوک شدند، تصریح کرد: کامیون حاوی شش تن چوب تاغ بود که با تیز بینی مأموران شناسایی شد.

وی ارزش محموله را شش میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: راننده دستگیر و برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

کد خبر 6079799

دیگر خبرها

  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی مهم در شاهرود/ ۳ متخلف دستگیر شدند
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد
  • تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه است
  • هوشمندسازی و کنترل پذیری ۱۰۰ درصدی مشترکین کشاورزی آذربایجان غربی
  • جلسه اضطراری بورسی ها؛ دامنه نوسان بورس برای سه روز کاهش یافت/ برنامه بانک مرکزی برای جلوگیری از جهش قیمت سکه؛ فردا حراج داریم!