Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم آبان مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

 

5427...0902: لطف کنید از وزیر آموزش و پرورش بپرسید در حالی که نیاز شدید به نیروهای بازنشسته دارند ، چرا فقط ۱۴ ساعت حق التدریس میدن و میگن بقیه رو باید به حساب فرد دیگری واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

1201...0919: سلام. تعدادی از تونل های جاده هراز بعضا فاقد روشنايی بوده و تعدادی از آنها روشنايی مطلوبی ندارد و لذا خطر جدی رانندگان کم بينا و کم توا ن را تهديد می کند.

 

2541...0911: چقدر این کار عالی بود دم شهرداری مشهد گرم تصویب کردن هر کسی فسادی را افشا کنه ۲۰۰میلیون تومان پاداش می دهد باید تو همه دستگاه ها و وزارتخانه ها این کار انجام بشه.

 

2477...0912: از شما خواهشمندم پيام ما را به اطلاع مسؤلين و وزيرمحترم آموزش و پرورش برسانيد ما ذخيره های استخدامی چهل هزار نفری آموزش و پرورش هستيم كه مورد ظلم واقع شده ايم و حقمان ضايع شده و با وجود اينكه آموزش و پرورش با كمبود معلم روبروست و نياز به معلم دارد چرا از نيروهای ذخيره ای كه دارد استفاده نمي كند و چرا مجوز استخدام ما را به استان ها صادر نمی كند. از شماخواهشمنديم اين مورد را به اطلاع وزيرآموزش پرورش برسانيد. باتشكر از شما.

 

3643...0905: سلام از پرسنل شرکت حفاری شمال هستم متاسفانه بدلیل عدم پرداخت حقوق ( از دو ماه تا چهار ماه) وضعیت معیشتی جالب نداریم ، خواهشمندیم صدای ما به مسئولین برسانید.

 

6064...0912: با سلام. در شهرستان دامغان خانه های مسکن مهر که از طریق اداره بهزیستی به مددجویان این شهرستان در شهرک گلستان بنام قرب کویر، کوثر ۱۶ داده اند و تکمیل و تحویل آن به عهده اداره مسکن و شهرسازی می باشد.

 

3195...0912: با تشکر از برنامه خوب شما . ما از شما گلایه مندیم که چرا تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی بانکها رو پیگیری نمی کنید ، تا کی باید هزاران نفر حقوقشان به خاطر منافع شخصی چند نفر پایمال بشه و در سختی و مشقت زندگی کنند، به گفته رهبر انقلاب و دین اسلام نباید تبعیضی در شغل و درآمد با همکار کناری باشه خواهشا پیگیری نمایید مانند کارگران هپکو و هفت تپه وامثال آن.

 

1916...0912: سلام تعدادی از بازنشستگان پیش از موعد شرکت حمل ونقل خلیج فارس هستیم . شرکت باید اسامی بازنشستگان خودش را به تامین اجتماعی اسلامشهر اعلام کند در تاریخ ۹۷.۴.۳  تامین نامه زده به شرکت خلیج‌فارس تا امروز ۱۸ ماهه میگذره ما را سر میدونه حاضریم حق بیمه باید شرکت پرداخت کنه را خودمون پرداخت بکنیم  بازم ما را بلاتکلیف گذاشته لذا از شما تقاضا عاجزانه داریم صدای مارا گوش مسئولین برسانید . تشکر از شما.

 

0285...0992: سلام از خرم اباد پیام میدم جزو سیل زده ها هستم فصل سرما شروع شده منزل مسکونی احتیاج به تعمیر داره رسیدگی نمیکنن پنج تا فرزند دارم تو رو به خدا بگید چکار کنم حسنی از روستای قلایی.

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیات رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرایت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیازهای دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087947 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان