Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه سازمان اطلاعات سپاه اجازه نخواهد داد عملیات بزرگ دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز با تلاش های شوم و مذبوحانه عده ای، فرصتی برای اختلاف در اقشار جامعه ایجاد کند، گفت: در آینده ای نزدیک افکار عمومی در جریان بخشی از مسائل مربوط به "زم" قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایمنا به نقل پایگاه خبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت و گویی با اشاره به دستگیری سرشبکه کانال ضد انقلاب آمدنیوز توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و تاکید بر اینکه این اقدام مقتدرانه و غافلگیر کننده سردرگمی و حیرت توام با هراس ضدانقلاب و حامیان این عنصر مزدور از اشراف و اقتدار اطلاعاتی سپاه  را به همراه داشته است، گفت: تلاش سراسیمه و منفعلانه سرویس‌های اطلاعاتی حامی مدیر کانال آمدنیوز که طی روزهای اخیر از زبان رسانه های آنها، با "هیجان سازی" به منظور ایجاد اختلال در روند اطلاع‌رسانی صورت می پذیرد، حربه ای ناکارآمد و نخ نما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ضرورتی برای تعجیل در بیان مطالب و جزئیات در خصوص سر شبکه این کانال ضد انقلاب وجود ندارد، گفت: با تدبیر، حکمت و عقلانیت جزئیات بیشتری در خصوص این اقدام اطلاعاتی پیچیده، در زمان لازم به اطلاع افکار عمومی و ملت شریف ایران خواهد رسید.

سخنگوی سپاه با اشاره به گمانه زنی ها و مباحث مطرح شده در روزهای اخیر در خصوص افراد مرتبط با سرشبکه کانال معاند آمد نیوز، گفت:  با توجه به این که فرایند رصد و کنترل اطلاعاتی این عنصر مزدور در مدت طولانی صورت گرفته است ،بخش عمده ای از اعضای شبکه زم شناسایی شده اند و دسترسی نسبتا مطمئنی به عوامل داخلی کمک کننده به این شبکه ضد انقلاب و سرویس‌های خارجی حامی آن وجود دارد و نیاز چندانی به اعترافات مرسوم توسط نامبرده نیست.

شریف در ادامه تصریح کرد: بدیهی است مرتبطان و حامیان این کانال ضد انقلاب که متحمل ضربه سهمگین و سختی از سپاه شده اند، نوک پیکان تهاجم خود را به سمت مسئولان سازمان اطلاعات سپاه قرار دهند و در تلاش هستند افکار عمومی را از عملکرد این شبکه ضد انقلاب و ضد نظام و مردم منحرف کنند ، اما دروغ پردازی ها و ایجاد سناریوهای فرعی خللی در روند پیگیری و اطلاع رسانی دقیق این پرونده ایجاد نخواهد کرد.

وی کارکرد کانال ضدانقلاب آمد نیوز را ناامن سازی افکار و اذهان مردم ، ایجاد اختلاف بین ارکان مختلف نظام و شبهه افکنی در خصوص کارآمدی نهادها و بخش‌های مختلف عنوان و تاکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه نخواهد داد این عملیات بزرگ و افتخار آمیز با تلاش های شوم و مذبوحانه عده ای ، فرصتی برای اختلاف در اقشار جامعه ایجاد کند.

سخنگوی سپاه در پایان اعلام کرد: در آینده ای نزدیک افکار عمومی در جریان بخشی از مسائل مربوط به سرشبکه کانال معاند آمدنیوز قرار خواهند گرفت و گزارشی در این خصوص از رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 394291

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار رمضان شریف اطلاعات سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنگوی سپاه پاسداران آمدنیوز روح الله زم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سبد خدمات شهرداری متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، گفت: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده انجام و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مسعود حیدری در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در سال جاری اظهار کرد: مدیریت شهری برای پیشگیری و کاهش فشار مالی، همچنین برآورده کردن انتظارات شهروندان در راستای ایجاد یک زیبا شهر همیشگی، تلاش کرده است اداره تمام امور شهر را از مشارکت شهروندان و با مشورت از اقشار مختلف مردم تعریف کند.

وی افزود: بودجه شهر در ۱۴۰۳ نیز به‌طور مشارکتی تنظیم و تصویب و تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از مسیر سایر بازارهای مالی به‌ویژه مشارکت با فعالان اقتصادی بازتعریف شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نخستین هفته‌های سال جدید در این سازمان چندین فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های تجاری، اداری، حمل‌ونقل و ترافیک و دیگر حوزه‌ها با عناوینی همچون پل عابر پیاده در خیابان آتشگاه واقع در منطقه ۹، هایپر شمال شرق در منطقه ۱۴ و احداث سردخانه در میدان میوه و تره‌بار اصفهان و عناوینی از این قبیل آماده و فراخوان آن اطلاع‌رسانی شده است.

حیدری ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم با مراجعه به سایت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از این فراخوان‌ها مطلع و ما را در رسیدن به اهداف مطلوب خود یاری کنند.

وی با بیان اینکه سبد خدمات متنوع است و پروژه‌ها صرفاً ساختمانی نیست، افزود: سبد متنوعی از خدمات که مورد نیاز شهر است را در دستور کار داریم که اطلاع‌رسانی آن در هفته‌های آینده استمرار خواهد داشت و بسته‌های مختلفی از آن ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه‌هایی که از قبل وجود داشته است، اما در حال حاضر به‌طور جدی تری پیگیر آن هستیم، رفع مشکلات بسیاری از پروژه‌های مشارکتی در مناطق و سازمان‌ها است که هر هفته با حضور در یک منطقه یا سازمان و شنیدن صحبت‌های سرمایه‌گذار سعی در رفع این مشکلات خواهیم داشت.

کد خبر 747111

دیگر خبرها

  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد