Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:51:28 GMT

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۱۴۳

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس منصوب شد

سخنگو و عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، در حکمی از مدیرعامل این باشگاه، به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی باشگاه منصوب شد. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی خواجه‌وند که سابقه معاونت حقوقی، سخنگویی و عضویت در هیئت مدیره باشگاه را در ادوار گذشته بر عهده داشته است، طی حکمی از محمدحسن انصاری‌فرد، به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگویی و عضویت در هیئت مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی و مشاور حقوقی وزارت ورزش و جوانان برای سه سال، از دیگر سوابق فعالیت‌های مدیر حقوقی پرسپولیس است که به عنوان وکیل دادگستری نیز فعالیت می‌کند.

تمرین اختصاصی کامیابی‌نیا و نعمتی در حضور خانواده علیپور

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، فرید نجف نیا ظهر سه شنبه در جمع مسؤولان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از راه‌اندازی موج آموزش برای مشاوران املاک استان خبر داد و افزود: برگزاری دو همایش استانی با حضور ۳ هزار و ۱۱۰ نفر از مشاوران املاک و اجرای دوره‌های آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه تخصصی مشاوره املاک و خودرو از اقدامات ثمربخش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل البرز است.

وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه در حمایت از واحدهای صنعتی عنوان کرد: دستگاه قضائی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، علاوه بر مبارزه با مفاسد اقتصادی، قاچاق کالا و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم، تلاش می‌کند با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و هماهنگی با دستگاه‌های دیگر، از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی پیشگیری کند.

نجف نیا حذف قوانین دست و پاگیر را در حفظ واحدهای تولیدی ضروری دانست و بیان کرد: اقتصاد با معضلات فراوانی از جمله رقابت‌های نامشروع، قاچاق و فرار مالیاتی مواجه است و در چنین شرایطی با تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌های حمایت قضائی و رفع قوانین و مقررات دست و پاگیر می‌توان از زمین‌خوردن کارگاه‌ها و تولیدکنندگان پیشگیری کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز بر ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی در زندان برای زندانیان تأکید کرد و ادامه داد: مشارکت در اجرای طرح‌های مرتبط با حرفه‌آموزی و راه‌اندازی کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در زندان، به فرآیند بازپروری زندانیان و پیشگیری از تکرار چرخه جرم کمک می‌کند.

کد خبر 6086847

دیگر خبرها

  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد