Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:00:46 GMT

رب گوجه فرنگی در بورس کالا عرضه می شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۱۴۷

رب گوجه فرنگی در بورس کالا عرضه می شود

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، حسین شیرزاد مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی از عرضه رب گوجه‌فرنگی در بورس کالای ایران خبر داد و گفت: رب حاصل از گوجه فرنگی‌هایی که به صورت حمایتی از کشاورزان خریداری شده، در روز‌های آتی توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی، در بورس کالای ایران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به منظور جلوگیری از ضرر و زیان گوجه کاران و تعدیل قیمت این محصول به نفع تولید کنندگان و مصرف کنندگان، با مجوز وزارت جهاد کشاورزی و کارگروه تنظیم بازار کشور مبادرت به خرید حمایتی گوجه فرنگی مازاد نیاز بازار کرده است.

بیشتر بخوانید: پرداخت بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان گوجه کار

شیرزاد ادامه داد: این محصول پس از فرآوری در کارخانجات رب سازی معتبر کشور و تبدیل به رب گوجه فرنگی با کیفیت و مطابق استاندارد‌های ملی و بین الملل، طی روز‌های آینده از طریق تالار فرعی بورس کالای ایران به متقاضیان عرضه می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق کارگزاری‌های عضو بورس کالای ایران، نسبت به اخذ کد معاملاتی و سپس خرید این کالا اقدام کنند.

انتهای پیام/

خرید حمایتی گوجه فرنگی امری مهم در جلوگیری از زیان کشاورزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کشاورزان صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش خبرنگار مهر یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

کد خبر 6086122 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود