Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده پرستاری مامایی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: 506 دانشجو در دانشکده پرستاری مامایی مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر محمدرضا آرمات ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۸ دانشجوی پرستاری، ۹۵ دانشجو در رشته مامایی، ۸۱ نفر در رشته هوشبری، ۱۱۲ دانشجو در رشته اتاق عمل و ۲۸ نفر در رشته فوریت پزشکی در دانشکده پرستاری مامایی مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد، ۱۷۹ نفر را دانشجویان مرد و ۳۲۷ نفر را دانشجویان زن تشکیل می دهند.

وی از افزایش ۱۲ درصدی پذیرش دانشجو در مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: ۴۷دانشجوی پرستاری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و ۲۶ دانشجوی مامایی در سال تحصیلی جدید پذیرش شدند، این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته ۶۵ دانشجو در این رشته ها پذیرش داشتیم.

 وی اظهارکرد: ۳۲ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشجو دانشکده پرستاری و مامایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان

  علی‌اکبر آقایی در جریان برگزاری سلسله جلسات تخصصی بررسی مسائل مربوط به سیلاب منطقه دشتیاری و چابهار بیان کرد: همکاری مرکز بهداشت و آب و فاضلاب در کنترل کیفیت آب مناطق سیلزده نتایج مطلوبی را به همراه داشته و بهبود کیفیت آب و جلوگیری از شیوع بیماری‌های مرتبط با آن را می‌توان از مهمترین نتایج این اقدامات برشمرد.

وی ادامه داد: در همین راستا برای حفظ سلامت ساکنان مناطق سیلزده علاوه‌بر سایت‌های کلرزنی موجود، پنج دستگاه کلرزن مایع در نقاط حساس نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب چابهار افزود: بیش از چهار هزار و ۶۰۰ عدد قرص کلر یک درصد نیز برای توزیع در مناطق آسیب دیده از سیل در اختیار دانشکده علوم پزشکی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: طبق گزارش معاونت بهداشتی دانشگده، تاکنون هیچ‌گونه اپیدمی در منطقه اتفاق نیافتاده و به منظور حفظ سلامت مردم، ادامه فعالیت و بازدیدهای مشترک تا کاهش کدورت به حد استاندار همکاری‌های مشترک آبفا، مرکز بهداشت و دانشکده علوم پزشکی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود