Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران از افزایش درخواست کنندگان استیضاح اردکانیان وزیر نیرو به بیش از ۵۰ امضا خبر داد.

ولی الله نانواکناری رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تقدیم طرح استیضاح رضا اردکانیان وزیر نیرو با بیش از ۵۰ امضا به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: محور این استیضاح انتقال آب دریای خزر و اثرات جبران ناپذیر زیست محیطی آن است و نمایندگان شمال کشور و بسیاری از شهرهای دیگر خواهان استیضاح وزیر نیرو هستند.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد جنجال انتقال آب خزر به سمنان/ موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان در نامه‌ای به رئیس جمهور  ابراز نارضایتی کردند، همچنین ۵۰۰ استاد دانشگاه و صاحب نظر کشور هم خواهان اجرایی نشدن انتقال آب دریای خزر هستند.

نانوا کناری تصریح کرد: در جلسه مجمع نمایندگان استان‌های شمالی کشور با هیئت رئیسه مجلس قرار شد که اگر وزارت نیرو و دولت از انتقال آب دریای خزر عقب نشینی کنند ما هم طرح استیضاح خود را پس بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های ایران و پاکستان با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور کشورمان و «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان و هیئت‌های عالی رتبه دو کشور در اسلام آباد، برگزار شد.

در این مراسم، «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان در نشست خبری خود با رئیس‌جمهور کشورمان اظهار کرد: می‌خواهم از تشریف‌فرمایی برادر گرامی خود آقای رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران به پاکستان تشکر کنم زیرا چشم ما روشن شد.

وی‌افزود: گفت‌وگوهای مفیدی میان ما و رئیس‌جمهوری ایران و هیئت همراه صورت گرفت؛ روابط ما ۷۶ سال سابقه دارد و باید گفت که ایران، اولین کشوری بود که در سال ۱۹۴۷ پاکستان ما را به رسمیت شناخت.

نخست‌وزیر پاکستان ادامه داد: با ایران، در بخش اقتصاد و سرمایه‌گذاری دوجانبه و انرژی همکاری خواهیم داشت.

در حال تکمیل... 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم