Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حیدر نعمتی روز چهارشنبه در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: جذب بهینه تسهیلات و ایجاد اشتغال روستایی از دغدغه های اصلی حوزه اقتصادی استان است و مدیران دستگاه های تخصصی، بانک ها، کمیته فنی استانداری به عنوان عضو و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز دبیر شورای اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نشست قبل بسیاری از طرح ها تعیین تکلیف نشده بودند و با کمبود طرح در کمیته فنی مواجه بودیم ، تعدادی از طرح ها در سامانه ثبت نشده بودند که با پیگیری های انجام شده وضعیت ثبت طرح و عقد قرارداد آنها برای جذب تسهیلات روستایی سهم نهادهای حمایتی و غیر حمایتی استان مناسب شد اما باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم علاوه بر جذب ۱۰۰ درصدی این تسهیلات شاهد اثرگذاری آنها و ایجاد اشتغال مولد در روستاها باشیم.


معاون استاندار ایلام اضافه کرد: بر اساس گزارش بانک ها و بررسی طرح به طرح اکنون همه طرحها تعیین تکلیف شده اند که امیدواریم مجریان طرح ها پای کار باشند و با پیگیری و عقد قرارداد تسهیلات مصوب را دریافت کنند.

نعمتی یادآور شد: با توجه به اینکه برخی از بانک ها همچون بانک کشاورزی اعلام کرده اند از طرح های جدید حمایت می کنند، افرادی که متقاضی طرح هستند، می توانند از طریق این بانک اقدام کنند.

وی از کمیته فنی خواست بیشتر طرح های جدیدی که با رسته های اعلام شده از سوی دبیرخانه اشتغال کشور همخوانی دارند را به بانک ها معرفی کنند و از ارائه طرح های تکراری که برخی از آنها اشباع شده اند، خودداری کنند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: کمیته اشتغال استان در راستای جذب تسهیلات روستایی هر هفته برگزار می شود و در تلاش هستیم تا بر اساس برنامه زمانبندی شده روند اجرای مصوبات را پیگیری کنیم.

نعمتی گفت: بانک های عامل نیز باید پیگیری مانده اعتبار را بر اساس تصمیم ابلاغیه وزارت کار مبنای کار خود قرار دهند و نظارت ها باید فعال تر و مستمر انجام شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام تسهیلات اشتغال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی

دبیر شواری هماهنگی بانک‌ها استان گفت: امسال هم برای تحقق شعار سال سعی می‌کنیم بیشتر از مبلغ تسهیلات گذشته به واحدی‌های تولیدی در استان وام پرداخت شود.
صباغی از برنامه ریزی و ارائه راهکار برای پرداخت تسهیلات در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید