Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:57:19 GMT

رئال دست به دامن گلر ۲۲ ساله می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۴۸۷

رئال دست به دامن گلر ۲۲ ساله می‌شود

گلر بلژیکی رئال سال گذشته راهی سانتیاگو برنابئو شد اما از همان ابتدا تحت فشار زیادی قرار داشت و این فشارها حالا شدت بیشتری گرفته است.

برای کورتوآ زندگی در مادرید مطابق برنامه پیش نرفته و مادریدی‌ها از همین حالا جستجوی خود را برای یافتن گزینه جانشینی وی آغاز کرده‌اند.

بر این اساس، کهکشانی‌ها «اونای سایمون» گلر جوان تیم زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا را به عنوان گزینه احتمالی جایگزینی گلر اول تیم ملی بلژیک مد نظر قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورتوا در سال ۲۰۱۸ مادرید را با لندن معاوضه کرد اما زنجیره عملکردهای ضعیف سیل انتقادات را به سمت وی سرازیر کرده است.

گفته می‌شود، مادریدی‌ها برای جذب گزینه مد نظر خود باید مبلغ فسخی معادل ۵۰ میلیون یورو پرداخت کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو رئال مادرید تیبو کورتوآ چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه خانگی مایورکا روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با تک گل زیبایی که اورلین شوامنی به ثمر رساند سه امتیاز دیگر را هم به دست آورد. 

اختلاف امتیاز شاگردان کارلو آنچلوتی با بارسلونا که نزدیک‌ترین دنبال کننده آنهاست و در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد هشت امتیاز است و این در حالی است که تنها هفت هفته تا پایان این مسابقات فرصت باقی است و آنها مصمم هستند که این اختلاف امتیاز را حفظ کنند. 

نشریه اسپانیایی رلوو امروز با انتشار مطلبی مدعی شده است که قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا ارزش و اهمیت بسیار زیادی برای رختکن رئال مادرید دارد و آنها با تمام وجود برای رسیدن به این جام تلاش خواهند کرد تا بتوانند آن را از آن خود کنند. 

بسیاری از ستارگان این تیم معتقد هستند که این جام با سختی‌های بسیاری که در طول این فصل به وجود آمد که مصدومیت‌های متعدد و طولانی بازیکنان اصلی یکی از آنها بود به دست آمده و به همین دلیل ارزش زیادی برای آنها دارد.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • رابرت آندریش: تا حالا فقط بایرن مونیخ بود، حالا وقت بایرلورکوزن است
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید