Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:58:42 GMT

کشف راز حلق آویز شدن دختر جوان در کازرون

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۵۱۱

کشف راز حلق آویز شدن دختر جوان در کازرون

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون در تاریخ 27 مهرماه سال جاری با جنازه حلق آویز یک دختر 29 ساله در "قائمیه" روبرو شدند که از ظواهر ماجرا احتمال قتل متصور بود اما بعد موضوع قتل نیز مد نظر کارآگاهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کاووس محمدی چهارشنبه اول آبان در جمع خبرنگاران گفت: در بازجویی اولیه از  خانواده متوفی، آنان اعلام کرده بودند که دخترشان به دلیل نامعلومی خود را با طناب حلق آویز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی در فارس خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کازرون پس از انجام تحقیقات دقیق فنی و تخصصی به برادر دختر فوت شده ظنین شدند و در با اطمینان از این ظن، دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

محمدی با یادآوری اینکه کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات ضربتی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کنند، اضافه کرد: متهم در بازجویی اقرار کرد که به دلیل اختلاف خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.

معاون انتظامی فارس با بیان اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام برخورد با مسائل و مشکلات خانوادگی، ضمن کنترل خشم از انجام هرگونه خشونت خودداری و برای حل آن، به مراکز مشاوره دارای صلاحیت مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قتل خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از بازداشت باند خانوادگی سارقان که اقدام به سرقت موبایل می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی امروز (۲۷ فروردین ماه) با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی بیان کرد: ماموران هنگام گشت‌زنی فعال به خودرویی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. هنگام بررسی خودرو چند گوشی موبایل و مدارک شناسایی کشف شد که برابر تحقیقات فنی مشخص شد، متهمان در استانی دیگر تحت پوشش خانواده اقدام به سرقت ‌کرده‌اند.

او گفت: متهمان پس از بازداشت برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، افزود: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای به جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • راز جسد مجهول الهویه با دستگیری قاتل و همدستش فاش شد
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • شرط انسانی اولیای دم برای بخشش قاتل فرزند