Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی افزود: اعضای این گردان‌ها در جنگ پیچیده فضای مجازی در مقابل دشمنان قرار گرفته‌اند و فعالیت قابل توجهی دارند و زخم‌های زیادی را بر دل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشته‌اند.

وی با تاکید بر اثرگذاری فعالیت‌های سپاه در فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی تیغ دولبه‌ با آثار مثبت و منفی است که باید از آن در راستای ارتقای اثرگذاری مثبت در سطح دنیا بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عمده فضای مجازی در اختیار دشمنان اسلام است، اظهار کرد: باید خود را در مقابل آنان مجهز کنیم و از همه ظرفیت‌ها در این خصوص بهره ببریم.

سردار شهسواری فعالیت‌های فرهنگی در سطح آذربایجان‌غربی را در مقایسه با ایده‌آل جامعه اسلامی قابل انتقاد و در مقایسه با سایر استان‌ها قابل قبول عنوان کرد و گفت: نظارت و کنترل کنسرت‌های موسیقی در این استان ضروری است. 

وی با اشاره به لزوم نصب تابلوهایی با محتوای ارزشی در مسیرهای جاده‌ای، گفت: مدیران بخش‌های مربوطه در این خصوص می‌توانند اقدامات شایسته‌ای را با هدف اشاعه فرهنگ دینی انجام دهند.

در این جلسه تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به عنوان مطالبه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌غربی از مسئولان کشوری به تصویب رسید؛ همچنین در خصوص پنج گذر فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی بحث و تبادل‌نظر شد.

این پنج گذر شامل مدرسه 22 بهمن، سه گنبد، مسجد جامع، پردیس دانشگاه ارومیه و روستای آده بود که تصمیم گیری در مورد آنها به جلسه بعدی موکول شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، پنج صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به عمل‌آمد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد لذا به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت نمایند.

کد خبر 6080636

دیگر خبرها

  • رد و بدل رمز ارز برای تقلب در کنکور!
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور | دستگیری مجرمانی که سکه طلا می‌خواستند | قرار گذاشتن با متقلبان کنکور در جاده
  • عجیب اما واقعی؛ دریافت رمز ارز به خاطر تقلب در کنکور
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی