Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:23:23 GMT

رامسر میزبان اجلاس روسای رادیو و تلویزیون اکو می شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۶۳۷

رامسر میزبان اجلاس روسای رادیو و تلویزیون اکو می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه اجلاس روسای رادیو تلویزیون ها و سفرای کشورهای عضو اکو در رامسر با جلسات تخصصی، اجلاس و نمایشگاه در ۱۱ و ۱۲ آبان برگزار می شود از دستگاه های اجرایی خواستار همکاری برای برپایی مطلوب این اجلاس شد.

وی با تاکید بر مشارکت مردمی و تعام مدیران در راستای ایجاد امنیت وبرگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۹۸ تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان ها در برگزاری انتخابات همکاری کنند تا با مشارکت حداکثری مردم حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برگزاری انتخابات فرمانداری به عنوان دستگاه اجرایی و همه دستگاه ها،سازمان ها و نهادها برابر قانون باید همراهی کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: حق الناس در همه مراحل انتخابات باید رعایت شود و زمانی که دستور انتخابات از سوی وزیر کشور صادر و تا زمانی که اعتبار نامه نماینده در مجلس قرائت می شود باید طبق قانون پیش رویم.

محمد آزاد با بیان اینکه دستگاه ها، نهادها و سازمانها حق فعالیت برای کاندیدا و نامزد را ندارند خاطر نشان کرد: تمامی ادارات رصد می شوند و اگر فعالیتی داشته باشند با آنها برخورد خواهد شد و نباید از ظرفیت خود برای کاندیداها استفاده کنند.

فرماندار رامسر تصریح کرد: مدیران در تکریم ارباب رجوع نهایت همراهی را داشته باشند و بعضا ارباب رجوع به ما مراجعه و گلایه مند هستند که باید خواسته و نیاز مراجعه کنندگان طبق قانون انجام شود.

حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه رامسر نیز در جلسه شورای اداری با بیان اینکه کلام قرآن بهترین کلام الهی است گفت: انسانهای باطل گرا جایگاهی نزد انسانهای اهل معرفت ندارند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم آسایش این دنیا و آرامش آن عالم را تداعی می کند گفت: طی دو ماه که در رامسر حضور دارم فقط خوبی و نیکی در مردمانش دیدم.

کد خبر 4754589

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد آزاد جلسه شورای اداری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران

رنجبر درجمع روسای واحد‌های استان تهران بااشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد و با کمک همکاران واحد‌های دانشگاهی استان باید سهم درآمد‌های غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحد‌ها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاه‌های مهم تاکید کرد.

 رنجبر سپس با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحد‌های استان دراین خصوص لازم است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران