Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:52:11 GMT

شهرداری‌های همدان نیازمند درآمدزایی هستند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۹۰۶

شهرداری‌های همدان نیازمند درآمدزایی هستند

سیدحسین جعفری روز چهارشنبه در آیین معارفه شهردار سرکان افزود: بسیاری از دهیاری ها و شهرداری ها مصرف کننده بوده و هیچ درآمد پایداری ندارند و در آینده به دلیل جوابگو نبودن اعتبارات دولتی با مشکل مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه اتکا نظام به مردم است اضافه کرد: شورای شهر با آشنایی کامل به امور شهر و شناخت کافی از افراد می‌تواند فردی را به عنوان شهردار انتخاب کنند که تسلط کامل به تمام زاوای مدیریت شهری داشته باشد و بتوانند علاوه بر تخصص و تعهد، برنامه محور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی همدان افزود: تکریم ارباب رجوع و اخلاق مداری باید در راس فعالیت شهردار باشد.

وی گفت: دولت بخش زیادی از منابع مالی را برای شهرداری تامین می کند و ۷۰ درصد بودجه منبع تامین کننده دولت است ولی در کنار این مساعدت ها استفاده از ظرفیت مردمی یک امر مهم ارزیابی می شود.

جعفری با تاکید بر اینکه شهرداری و شورا باید به مسایل و مشکلات شهر احاطه داشته باشند، گفت: این مشکلات باید در سایه مودت و همراهی حل شود و شورا نیز پشتوانه شهردار باشد.

وی گردشگری را یکی از محورهای توسعه استان اعلام و اضافه کرد: برای کلان شهر همدان باغ شهر داشتن یک آرزوست ولی سرکان براحتی این نعمت را دارد.

در این آیین عباس جلالوند به عنوان شهردار شهر سرکان معرفی شد.

سرکان یکی از سه شهر شهرستان تویسرکان است که با برخورداری از طبیعتی بکر و زیبا در سه کیلومتری غرب تویسرکان واقع شده است و پارک تفریحی کمربسته، چنارهای تاریخی و کهنسال و مزار ابوالمعجن ثقفی مهمترین جاذبه گردشگری آن به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تویسرکان همدان سرکان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن اشاره به غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم گفت: شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمدمهدی فردوسی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار جدید بادرود در مجتمع فرهنگ و هنر بادرود با تقدیر از زحمات تمامی شهرداران شهرهای استان اصفهان، خطاب به شهردار جدید بادرود اظهار داشت: در مدت 15 ماه باقی‌مانده از عمر شورا باید تمام هم و غم شما خدمات‌رسانی شایسته به مردم باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در این مدت کوتاه باقی مانده لحاظ کنند، افزود: تکمیل پروژه‌های شاخص نیمه‌تمام و اجرای طرح‌هایی که مورد مطالبه مردم است، در چرخه خدمت‌رسانی ضرورت دارد و این طرح‌ها در اولویت‌های بودجه قرار گرفته است و مدیران شهری باید تمرکز خود را در این حوزه‌ها قرار دهند.

فردوسی در این مراسم شهر بادرود را به لحاظ مذهبی زیارتی و وجود آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) و حضور زائران و مجاوران و گردشگران مذهبی حائز اهمیت دانست و گفت: مدیران شهری باید بدون مسامحه خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان نطنز و وجود مراکز حساس در این منطقه تاکید کرد: شهرستان نطنز با وجود سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن در دنیا شناخته شده است و می‌طلبد که همه با تلاش و همت وافر برای رفع دغدغه‌های مردم کار کنند.

شهرداری کاشان 1200 میلیارد تومان پروژه فعال دارد

به گزارش تسنیم؛ آیین معارفه شهردار جدید بادرود با حضور محمدمهدی فردوسی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، امام جمعه بادرود، فرماندار نطنز و سایر مسئولان شهرستان نطنز و بادرود در مجتمع فرهنگ این شهر برگزار شد و در این مراسم از زحمات علی رجبی شهردار پیشین تقدیر و رضا غلامرضایی به عنوان شهردار جدید بادرود معرفی شد.

انتهای پیام/804

دیگر خبرها

  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود