Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@14:29:05 GMT

رکورددار فرزندآوری از مادر شدن منع شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۹۳۲

رکورددار فرزندآوری از مادر شدن منع شد

مریم ناپاتانزی ۴۰ ساله که به دلایل ژنتیکی چندقلوزایی دارد، به کمک پزشکان دیگر اجازه فرزندآوری بیشتری نخواهد داشتند.

این زن تاکنون پنج بار چهارقلو، چهار بار سه‌قلو و ۶ بار دوقلو به دنیا آورد تا مجموع فرزندانش به ۴۴ کودک زنده برسد و لقب رکوردار باروری را در جهان به خود اختصاص دهد.

او از سن ۱۳ سالگی اولین دوقلوی خود را به دنیا آورد و حتی در یکی از زایمان‌ها ۶ قلو به دنیا آورد که همه آن‌ها جان سپردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته روزنامه میرور، متخصصان زنان به این زن برای پیشگیری از فرزندآوری بیشتر کمک پزشکی کردند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی اوگاندا رکورد فرزندآوری چند قلوزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد

فرهاد قائمیان در گفتگو با ستاد خبری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد. باید با ساخت فیلم‌، سریال‌ و مستندهای به دور از شعارزدگی، ذهنیت مثبت جوان امروز نسبت به فرزندآوری را تقویت کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود. در همین راستا فرهاد قائمیان بازیگر سینما،‌ تئاتر و تلویزیون در گفتگو با ستاد خبری این رویداد ملی درباره تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه و نقش موثر هنر در راستای تقویت روحیه جوانی جمعیت نکاتی را مطرح کرد.

فرهاد قائمیان بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با ستاد خبری جایزه جوانی جمعیت درباره تهدیدات جمعیتی سال‌های آتی در ارتباط با پیری و میانسالی جمعیت گفت: هر چند سالمندان هم می‌توانند در توسعه کشور نقش داشته باشند اما آن نقش خلاقانه و ایده پردازانه‌ای که جوانان می‌توانند در پیشرفت کشور داشته باشند را ندارند.

وی با اشاره به ساختار جمعیتی در نسل‌های آتی گفت: ما نیاز داریم که دولت به تسهیلات بیمه‌ای و اعتبار، مداخلات پزشکی و سلامتی جامعه نیز توجه ویژه داشته باشد تا نسل جوان به راحتی به فرزندآوری توجه کند و فرزندآوری را یکی از برنامه‌های سال‌های ابتدایی تشکیل خانواده‌ درنظر بگیرند.

مسئولان به قانون جوانی جمعیت باید در عمل معتقد باشند

وی با اشاره به نقش هنر در راستای تقویت روحیه جوانی جمعیت گفت: باید با ساخت فیلم‌، سریال‌ و مستندهای به دور از شعارزدگی، ذهنیت مثبت جوان امروز نسبت به فرزندآوری را تقویت کرد و جامعه را نسبت به تهدیدات پیری جمعیت آگاه کرد.

قائمیان با اشاره به زنگ خطرهای جمعیتی در کشور گفت: قانون جوانی جمعیت می‌تواند کمک کننده به برون رفت از بحران سالمندی باشد، البته این اتفاق با موج رسانه‌ای و تبلیغات درون و برون مرزی نیز خیلی مرتبط است چرا که ما باید تبلیغات مناسب در این راستا داشته باشیم، مطالعات جمعیتی هم باید هدفمند و براساس شرایط ما در برهه کنونی باشد و باید بتوانیم شعارهای مناسب دراین راستا تولید کنیم.

وی در پایان با اشاره به تسهیلات حمایتی برای فرزندآوری گفت: جوانان ایران باید پشتوانه حمایتی هم برای ازدواج و هم فرزندآوری صحیح داشته باشند و با برنامه ریزی، قانون جوانی جمعیت به بار بنشیند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال اعلام شده است
  • هنر می‌تواند تقویت کننده روحیه جوانی جمعیت باشد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • «ایران جوان بمان» با معرفی«نهضت مادری و گام دوم مواسات مادرانه»