Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه شمال استان گفت: برخورد پژو پارس با پراید در محور" مهرستان-سوران " 2 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "کشواد بهروزی زاده" در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر 5 محور مهرستان به سوران به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در بررسی عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یك دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.
سرهنگ بهروزی زاده عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه راننده پراید و یکی از سرنشینان خودرو پژو فوت و 3 سرنشین دیگر پژو نیز مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس پلیس راه شمال استان خاطر نشان کرد: علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ پژو پارس اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برخورد مرگبار پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 

محمد عشقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در محور مهریز به انار یک دستگاه کامیون و اتوبوس با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۵ نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: این حادثه در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز در محور انار به مهریز در ۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین رخ داد و بلافاصله پس از گزارش، نیروهای امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای زین الدین مهریز با یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی یادآور شد: اتوبوس از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود.

عشقی ادامه داد: دو نفر مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و بقیه مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی بیان کرد: علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است و اسامی مجروحان نیز توسط پلیس اعلام خواهد شد.

کد خبر 6082345

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف مواد افیونی در بهبهان