Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:26:32 GMT

طرح توسعه مترو با ۴ خط جدید در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۷۹۵۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 43 MB

44*40*45

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی ربیعی ایران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی اقتصاد در کرج ریل گذاری می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی فراهانی از تشکیل کارگروه مردمی سازی اقتصاد و شورای مشورتی نخبگان اقتصادی با رویکرد راهبرد اجرایی جهت تحقق شعار سال خبر داد و افزود: ریل گذاری مردمی سازی اقتصاد روستایی به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی در فرایند جهش تولید به دستور فرماندار کرج انجام می‌شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج اضافه کرد: این امر با تشکیل تشکل‌های خرد اقتصادی بر اساس ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، صنایع غذایی، صنایع دستی، نساجی و پوشاک و … با مشارکت روستاییان کرج در دستور کار قرار گرفته است.

فراهانی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای ایجاد تشکل‌های مردمی در حوزه تولید از طریق تجمیع ظرفیت‌های احصا شده عنوان کرد: راه اندازی بازارچه‌های فروش تولیدات مردمی در روستاها و شهرها با رویکرد افزایش تولید با مشارکت مردم باید اجرایی شود.

وی گفت: برگزاری رویدادهای کارآفرینی و نمایشگاه‌های فصلی دانش بنیان‌ها با رویکرد معرفی دستاوردهای تولید داخلی نیز پیگیری می‌شود. فعال سازی صنایع راکد از طریق جلسات رفع موانع تولید و تمرکز زدایی در پرداخت تسهیلات بانکی از واحدهای کلان به خرد در راستای جهش تولید و حمایت از صنایع کوچک و تشکل‌های مردمی در دستور کار خواهد بود.

کد خبر 6063972

دیگر خبرها

  • مردمی سازی اقتصاد در کرج ریل گذاری می شود
  • رفع تنش آبی تمام مناطق شهر هرسین و حفر چاه در دستور کار قرار گرفت
  • لحظه ورود اتوبوس به ایستگاه مترو! + فیلم
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • اقدامات توسعه‌ ای متروی تهران برای۱۴۰۳
  • اقدامات توسعه‌ای مترو تهران برای سال ۱۴۰۳
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند