Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در آیین افتتاحیه دبیرخانه لاک‌پشت‌های دریایی ایران و اولین سمپوزیوم ملی لاک‌پشت‌های دریایی که با حضور معاون دریایی سازمان محیط زیست کشور، مدیرعامل منطقه آزاد، مدیران کل محیط‌زیست استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، نمایندگان محیط‌زیست مناطق آزاد کیش، قشم و اعضای هیات‌علمی و اساتید دانشگاه‌ها در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: سواحل مکران با عنایت ویژه‌ای که رهبر معظم انقلاب و دولت دارند طبیعتا در شرایط فعلی اصلی‌ترین کانون اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرحیم کردی افزود: زیرساخت‌های لازم در چابهار در حال انجام است برای همین همه صاحبان صنایع اصرار دارند در این شهرستان مستقر شوند.

او بیان کرد: چابهار مشوق‌های خاصی به‌ عنوان منطقه آزاد چابهار دارد که این مشوق‌ها جذابیت‌های این منطقه را دوچندان کرده است.

رئیس هیات مدیره منطقه آزادچابهار تصریح کرد:در سال‌های گذشته بنا به ماموریت‌های فرا دستی این سازمان برای سواحل مکران در محدوده چابهار، صنایع فولاد و پتروشیمی را به‌عنوان صنایع بالادستی برای آن تعریف شده است.

او گفت: ما به یک استانداردهایی دست پیدا کردیم که بسیاری از نگرانی‌های زیست‌محیطی را که جوامع محلی به آن حساس شده بودند و هم الزامات و ضرورت‌های آنها را تلاش کردیم رفع کنیم و تهدیدها را به حداقل رسانده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات برنامه اقدام ملی حفاظت از گونه‌های در حال انقراض لاک پشت‌های دریایی  حمایت از انقراض گونه‌های مختلف لاک‌پشت دریایی در چابهار

 

عضو هیات‌مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار نیز اظهار داشت: این سازمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود حفاظت از محیط‌زیست منطقه را به‌عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها در دستور کار قرار داده است.

محمد اکبر چاکرزهی افزود: افتتاح دبیرخانه لاک‌پشت‌های دریایی ایران برای نخستین بار در چابهار نقطه عطف حفاظت از این‌گونه نادر جانوری است.

رونمایی از سایت اینترنتی لاک‌پشت‌های دریایی ایران در منطقه آزاد چابهار در حاشیه نخستین سمپوزیوم ملی لاک‌پشت‌های دریایی از دیگر ویژه برنامه بود.

 

انتهای پیام/پ

 

حفاظت از لاک پشت های دریایی در چابهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی با حضور در ویژه برنامه زنده تلویزیونی کیشانه با ساکنان و گردشگران کیش گفتگو کرد و به سوالات مردمی پاسخ داد.

دیگر خبرها

  • تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • برنامه‌های دبیرخانه مناطق آزاد برای افزایش سرمایه‌گذاری
  • رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • سخنگوی وزارت دفاع چین: رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان