Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد: به منظور شفافیت قیمت ها، جلوگیری از ضرر و زیان گوجه‌کاران و تعدیل قیمت این محصول به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با مجوز وزارت جهاد کشاورزی ، رب گوجه فرنگی در بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، روز چهارشنبه وزارت جهاد کشاورزی، «حسین شیرزاد» افزود: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران امسال به منظور شفافیت قیمت ها، جلوگیری از ضرر و زیان گوجه‌کاران و تعدیل قیمت این محصول به نفع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با مجوز وزارت جهاد کشاورزی و کارگروه تنظیم بازار کشور مبادرت به خرید حمایتی گوجه فرنگی مازاد نیاز بازار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: این محصول پس از فرآوری در کارخانه های رب سازی معتبر کشور و تبدیل به رب گوجه فرنگی با کیفیت و مطابق استانداردهای ملی و بین المللی در روزهای آینده درتالار فرعی بورس کالای ایران در معرض انتخاب خریداران قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از طریق کارگزاری های عضو بورس کالای ایران، سبت به اخذ کد معاملاتی و سپس خرید این کالا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: ۳۵ دانشگاه ایرانی در نظام رتبه‌­بندی جهان اسلام حضور یافتند «مردی بدون سایه» در جشنواره فیلم های ایرانی لندن

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تعاون تعاون روستایی گوجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول  گفت: در سال زراعی جاری ۵ هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع این شهرستان به کشت چغندرقند اختصاص یافت. 

بهروز قمر زاده افزود:  ۲۹ دستگاه ماشین ‏آلات برداشت چغندرقند در شهرستان دزفول فعال است و پیش بینی می‌شود حدود  ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع این شهرستان برداشت شود. 

وی ادامه داد: محصول چغندر شهرستان دزفول پس از برداشت به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله بصورت پائیزه کشت می‏شود.

 

 

دیگر خبرها

  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • وزارت جهاد کشاورزی نرخ جدید شکر را سریع‌تر اعلام کند
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب