Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تاکید بر این که فلسطین هرگز از دفاع از قدس و مسجدالاقصی دست نمی‌کشد از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا به عملیات آزادسازی قدس و مسجدالاقصی کمک کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از المسیره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی در نشست شورای قانونگذاری فلسطین گفت: غزه امروز با قدس متحد است غزه مخالف محاصره قدس و تلاش‌ها برای اشغال این شهر است و چشم‌های غزه به قدس خیره شده تا هرگونه توطئه‌ای از سوی اشغالگرانعلیه این شهر را ناکام بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما هرگز از دفاع از شهر قدس و مسجد الاقصی دست نمی‌کشیم.

هنیه ادامه داد: در مساله درگیری با اسرائیل سه متغیر وجود دارد که بدترین چیز برای ماهیت مسجدالاقصی و قدس است.

وی در اشاره به این متغیرها گفت: اولین متغیراقامه نماز علنی در داخل مسجدالاقصی است و این که اجازه ورود به الاقصی برای یهودیان به "حقی قانونی" برای آن‌ها بدل شود که امری خطرناک است و باعث به حاشیه کشانده شدن نگهبانان الاقصی می‌شود که مانع هرگونه یورش شهرک نشینان می‌شوند و به جای این نگهبانان پلیس اسرائیل حاضر شده و به شهرک نشینان آزادی کامل برای هر اقدامی را می‌دهد.

هنیه در  ادامه اعلام کرد شهر غزه آماده هر چیزی برای حمایت از مسجدالاقصی است و گفت: ما مسئول حمایت از مسجدالاقصی هستیم. ما پیشرو و در خط مقدم امت اسلام در دفاع از الاقصی هستیم و مسئولیت مستقیم در قدس و الاقصی داریم.

وی از مشارکتش در کنفرانس بین‌المللی در استانبول ظرف روزهای آتی با حضور نمایندگان ۶۰ کشور در دفاع از قدس و الاقصی خبر داد.

این مقام فلسطینی همچنین جامعه جهانی را به سرپوش برداشتن از اقدامات رژیم صهیونیستی  در نقض حقوق فلسطینی‌ها فراخواند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسجدالاقصي اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی

زندگی آیت‌الله العظمی بروجردی مرجع عالیقدر جهان اسلام سراسر خدمت و برکت برای حوزه‌های علمیه، جهان اسلام و مردم بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074545 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • نگاهی به زندگی پربرکت آیت‌الله العظمی بروجردی
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • عملیات وعده صادق در جهان بی نظیر بود
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم