Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@14:27:21 GMT

سردار شریف: دشمنان جرأت نگاه چپ به ایران را ندارند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۲۴۱

سردار شریف: دشمنان جرأت نگاه چپ به ایران را ندارند

خبرگزاری مهر: سردار رمضان شریف پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام شهر سرچشمه رفسنجان با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، اظهار داشت: ۴۰ سال است که مدیران، مسئولان و تکنسین‌های مجتمع مس جایی را که از آمریکایی‌ها پس گرفتند و آمریکایی‌ها تصور می‌کردند ما قادر به ادامه در این مجتمع نیستیم، بدون حضور یک مستشار خارجی اداره می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اوج تحریم‌ها گزارشاتی که از موفقیت صنایع می‌شنویم امیداورکننده است، افزود: علیرغم توطئه‌های دشمن به ویژه بعد از ناامیدی در حوزه دفاعی و امنیتی که فشار خود را روی اقتصاد و معیشت مردم متمرکز کرده و نتوانسته به اهداف خود برسد، این موفقیت‌ها که مدیران خلاق ایجاد می‌کنند، مایه افتخار است.

مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شاید فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و معاندان با گرد و خاک و غباری که ایجاد می‌کنند اجازه ندهند کارهای عظیمی که در حوزه‌های مختلف در کشور انجام شده به خوبی ارائه شود که ظلم بزرگی به نظام و انقلاب است که نسل جدید که دوران امام (ره) و دفاع مقدس را ندیده امروز قدرت دشمن و ضعف نظام را تصور کند. در حالی که معادله برعکس است و این شعار نیست بلکه واقعیتی است که بعد از ۴۰ سال برداشتن گام اول انقلاب صلابت و قدرتی که ملت خلق کرده برای خیلی از ملت‌ها الهام‌بخش شده است.

سردار شریف اظهار کرد: همان‌طور که در سال دوم جنگ تحمیلی، امام راحل(ره) نوید پیروزی در جنگ و در ادامه آن آزادی ملت عراق، لبنان، افغانستان و فلسطین را دادند، رهبر معظم انقلاب نیز پس از شش ماه ورود داعش به شامات و تصور اینکه سه تا شش ماه حکومت اسد دوام نخواهد آورد، فرمودند «دشمنان بدانند در سوریه کاری از پیش نخواهند برد».

وی بیان کرد: میلیاردها هزینه‌ای که آمریکا و اروپا برای داعش کردند با جریان مقاومت که الگوی الهام‌بخش آن‌ها شهدا و دفاع مقدس ماست از بین رفت و مقاومت به پیروزی رسید و حاج‌قاسم سلیمانی دفاع مقدس را قله بلند مقاومت و جهاد دانست و کاری که در عراق و سوریه انجام می‌شد را سلسله‌جبال پایین این قله خواند.

سردار شریف تصریح کرد: جوانان ما برای شیعه و اهل‌بیت و دنیای اسلام افتخار آفریدند و با شعار و نگاه به تکلیف دینی و شرعی وارد میدان شدند، جریان مقاومت و شکست پی‌در پی جبهه استکبار زایش دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: رزمندگان ما با دست خالی و کمترین آموزش‌های نظامی در برابر چیره‌دست‌ترین تکاوران بعثی پیروز شدند و ملت را سربلند کردند امروز کسی از صدام و ژنرال‌های او یاد نمی‌کند چون ارزش نام‌بردن ندارند اما مزار شهدای گمنام ما ملجأ و پناه مردم در سراسر ایران است.

سخنگو و مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: پدران و مادران شهدا هزینه سنگینی پرداخت کردند اما آن‌ها با خدا معامله کردند و پیروز شدند و این همه عظمت دنیای اسلام محصول خون شهدا و گذشت و ایثار خانواده شهداست.

سردار شریف با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین، یادآور شد: بازشدن راه کربلا آرزوی تمام رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که همه به آن امیدوار بودند و اعتقاد داشتند.

مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دوست و دشمن به اراده و بصیرت ملت ایران و هوشمندی رهبری اذعان دارند که این‌ها برگرفته از تعالیم فرهنگ اهل‌بیت است.

سردار شریف با تأکید بر اینکه توانمندی دفاعی کشور به حدی است که هیچ دشمنی جرأت نگاه چپ به کشور را ندارد، تصریح کرد: دشمن می‌داند کوچکترین حرکت را باید با بیشترین ضربه تحمل کند و قادر نیست بر انقلاب اسلامی ایران فائق آید.

وی خطاب به مدیران گفت: با توجه به اینکه امنیت فرصتی برای مدیران در بخش‌های مختلف فراهم کرده اکنون که با بیکاری و معضلات اجتماعی روبه‌رو هستیم با ایجاد شغل برای فرزندان این سرزمین و برداشتن موانع بیکاری جلوی معضلات اجتماعی هم گرفته شود چون ملت ما صبور، باوفا و قدرشناس هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار شریف سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوردگاه جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار رمضان شریف افزود:­ رئیس جمهور آمریکا بعد از طوفان الاقضی برای روحیه دادن به اسرائیلی ها گفت اگر اسرائیل نبود باید به وجودش می آوردیم.

وی افزود:­ آمریکا­ چندین مرحله قطعنامه های شورای امنیت را ­وتو کرد و نگذاشت که آتش بسی برقرار شود، اما فلسطینی ها­ مقاومت کردند و نشان دادند­ که پای آرمان قدس شریف هستند و کار به جایی رسید که آمریکایی‌ها زیر فشار افکار عمومی مجبور شدند­ به قطعنامه اخبر رای ممتنع بدهند.

سردار­ رمضان شریف­ تصریح کرد : این آوردگاه نشان داد که جبهه حق پیروز است.

وی با بیان اینکه­­ بخشی از امت اسلامی و بخش عمده ای از مردم دنیا توانستند راه را از چاه پیدا کنند و پشت حمایت از مردم فلسطین ایستادند؛ یادآور شد:­ دیگر هرگز صهیونیست ها نمی توانند به قبل از طوفان الاقصی برگردند و به جنایاتشان ادامه دهند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس همچنین گفت: ­­روز جهانی قدس ، روز ­زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و در بازخوانی پرونده جنایات رژیم صهیونیستی منشا اثر بوده و نگذاشته که آرمان فلسطین فراموش ­شود و عملیات روانی و رسانه‌ای صهیونست‌ها­ در به فراموشی سپردن مسئله فلسطین تحقق پیدا کند.

سردار رمضان شریف افزود :­ مطمئن باشید که رژیم صهیونیستی حتما و حتما نابود می‌شود

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است
  • آوردگاه جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است