Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دجان ددوویچ» /Dejan dedovic/ روز چهارشنبه در کنفرانس خبری پس از پیروزی 6 بر صفر تیمش مقابل تیم ملی نپال از سری رقابت‌های مقدماتی ۲۰۱۹ آسیا در ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: پیروزی در این دیدار برای ما به عنوان آغازگر این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار بود و بسیار خرسندیم که این مسابقه بدون مصدومیت و بدون اتفاق خاصی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در گروه 2 این مسابقات مقدماتی جدال سختی وجود دارد و تلاش همه تیم‌ها رسیدن به مرحله نهایی این مسابقات است.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتسال تاجیکستان با وجود اینکه زمان کافی برای انجام تمرین نداشت، به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند در گروه 2 این مسابقات حضور دارد و برای صعود به مرحله نهایی امیدوار است. 

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان با قدردانی از نحوه میزبانی ایران و شهر ارومیه در فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم، گفت: هتل، اسکان، تغذیه و سالن محل مسابقات در حد بسیار خوبی است و بازیکنان و کادر فنی این تیم به هیچ وجه احساس غریبی نمی‌کنند.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از امروز تا سوم آبان ماه امسال با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه در حال برگزاری است.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

امروز چهارشنبه در نخستین روز مسابقات از ساعت ۱۳ تاجیکستان با نپال مسابقه داد، ازبکستان با افغانستان از ساعت ۱۵:۳۰ دیدار خود را آغاز کرده است و  ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهد کرد.

از ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳ و ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران مسابقات قهرمانی آسیا ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان

تیم ملی فوتسال ایران مقابل افغانستان به برد رسید. 

طرفداری | تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدارش در جام ملت های آسیا 2024 در تایلند به مصاف تیم ملی فوتسال افغانستان رفت و به برتری 3 بر یک رسید.

گل‌های ایران در این مسابقه توسط مهدی کریمی در دقیقه 10 و سعید احمدعباسی (2بار در دقایق 21 و 22) به ثمر رسید.

گل افغانستان نیز توسط مهران غلامی در دقیقه 26 به ثمر رسید.تیم ملی فوتسال ایران در دیدار بعدی باید با تیم ملی فوتسال بحرین مسابقه بدهد.

ایران در این مسابقه با ترکیب ابتدایی باقر محمدى، محمدرضا سنگ‌سفيدى، مهدى كريمى، سالار آقاپور و بهروز عظيمى وارد زمین شد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا | پیروزی سه گله ایران مقابل افغانستان
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا