Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که عنوان شده بود جلسه قرعه کشی لیگ برتر والیبال ساعت ۱۴ برگزار می شود اما به دلیل حضور نمایندگان باشگاه ها و‌صحبت با مسئولان سازمان لیگ این جلسه به تاخیر افتاد ، عنوان شده بود که تا روز گذشته ۸ تیم بدون مشکل ثبت نام کرده بودند اما امروز ۴ باشگاه دیگر هم آن طور که عنوان می شد که به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بودند مراحل ثبت نام را طی کنند در حال رایزنی بودند به همین دلیل این جلسه با تاخییر ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه ای آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در ابتدای جلسه فتاحی سرپرست فدراسیون درباره عنوان های کسب شده توضیحاتی داد و بابت تاخییر هم عذر خواهی کرد پس از او پور حسن رئیس سازمان لیگ از نمانیدگان خواست تا به قوانینی که در این جلسه اجرایی می شود باشگاه ها احترام بگذارند.بیشتر بخوانید: سعادتمند: ایراد گرفتن از فتحی را به صلاح استقلال نمی‌دانم/ انتخابات فدراسیون والیبال، مهندسی شده نیستاو در ادامه به مشکلات مسابقات امسال و ترافیک شدید آن اشاره کرد و همچنین گفت ما خیلی پیش تر گفته بودیم که باید باشگاه ها تسویه حساب کنند.

پور حسن همچنین عنوان داشت که برخی باشگاه ها مثل پیام مشهد که بدهی دارند و باید تسویه کنند.   او‌ ادامه داد: هنگام‌ عقد قرارداد با بازیکن به طور مثال ۲۰۰ میلیون است درصدی برای فدراسیون، درصدی برای هیئت ها و ۳ درصد آن هم برای مالیات است اما این مبالغ کم می شود و پرداخت ها انجام نمی شود و ما باید ببینینم چه می شود.  باید تلاش کنیم تا لیگ خوب و در نتیجه تیم ملی خوبی داشته باشیم رقابت ها از ۸ آبان شروع می شود و برنامه لیگ را بر اساس برنامه های تیم ملی و نظر خوش خبر و کولاکوویچ بستیم.بیشتر بخوانید: مصدومیت و خستگی بازیکنان، دلیل عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در جام جهانی بود/ در ۳ سال گذشته ما فقط در جا زدیم او‌ در ادامه برنامه لیگ را شرح داد. فتاحی در اینباره گفت:  باید لیگ را به طوری برنامه ریزی کنیم‌که به سود تیم ملی باشد،  سپس گفته شد که نظر فدراسیون برگزاری پلی آف است که مورد تایید فرار گرفت ، سپس گفته شد لیگ‌امسال فعلا چهار تیم دارد.   پور حسن عنوان داشت: به ما انتقاد می کنند چرا مسابقات را پیش از عید تمام می کنیم اما ما مجبوریم‌ به خاطر رقابت های قهرمانی آسیا که ۲۵ فروردین برگزار می شود نماینده مان را اعزام کنیم.  همچنین می گویند که ۴۰۰- ۵۰۰ میلیون تومان قرارداد می بندیم اما مسابقات ۳ ماهه تمام می شود، این مسئله ما نیست و‌ مسابقات خود به خود تمام می شود اما حالا خواستیم تا داورزنی مذاکرده ای با کنفدراسیون آسیا داشته باشد تا مسابقاتمان را بتوانیم  بعد از عید برگزار کنیم.   پور حسن با وجود در خواست تیم‌ها حتی برای تاخییر ۴ روزه مسابقات گفت: چنین چیزی امکان پذیر نیست زیرا تیم‌ ملی می خواهد به انتخابی المپیک برود و‌نیم فصل باید در آذر تمام شود.بیشتر بخوانید: داورزنی: رئیس فدراسیون قایقرانی نباید تنها به منابع دولتی تکیه کند/ در مسائل ریز فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کنیم/ وزارت ورزش دنبال مهندسی انتخابات نیستیکی دیگر از نمایندگان گفت: شما گفته بودین ۸ آبان مسابقات شروع می شود و‌ ما هم برنامه ریزی کرده ایم، او همچنین بیان کرد که ۸ درصد سهم فدراسیون به ازای هر قرارداد را از باشگاه ها نگیرید و از بازیکنان بگیرید مشروط به صدور کارت درگیری لفضی ادامه داشت و برخی عنوان داشتند که چرا قرعه کشی زودتر انجام شود ، پورحسن هم گفت ما از زودتر گفتیم اما کسی نیامد و تیم‌ها کم‌کم‌ اضافه شدند.

برخی باشگاه‌ها که در شهرستان هستند، عنوان‌داشتند وقتی مقصد معلوم نیست چطور می‌توانیم در این فاصله کم مشکل رفت و‌آمدمان را حل کنیم.

فتاحی هم کفت اولویت تیم ملی است، پس از آن که رای گیری شد ۵ تیم گفتند که در تاریخ هشتم شروع شود، ۶ تیم هم‌مخالف بودند.

سرانجام قرار شد مسابقات در تاریخ ۸ آبان انجام شود و قرعه کشی شروع شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر والیبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی برگزار شد.
دراین مراسم نفرات برتر مسابقات زبان فارسی درسطح دانش آموزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دراین مسابقات که درسطح مدارس المهدی درمناطق مختلف لبنان برگزار شد هشت هزار دانش آموز شرکت کردند.
میزان مشارکت دانش آموزان لبنانی درمسابقات زبان فارسی امسال درمقایسه با سال گذشته دوبرابر بود.
در دور دوم این مسابقات هشتصد دانش آموز به المپیاد مرکزی راه یافتند.
هم اکنون زبان فارسی دربیست و یک مدرسه در مناطق بیروت، جنوب و شرق لبنان تدریس می‌شود.

 


--------
باصدا: مجتبی امانی - سفیرکشورمان درلبنان

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر