Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:54:08 GMT

واژگونی تندر ۹۰ در رزن یک کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۴۲۴

واژگونی تندر ۹۰ در رزن یک کشته و ۳ مجروح بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی زنگنه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور همدان-رزن، ماموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: طی بررسی ها مشخص شد، یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده و متاسفانه در این حادثه راننده خودرو در دم فوت و ۳ سرنشین آن مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زنگنه خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با ابراز تاسف از این سانحه، از شهروندان خواست در ازای هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت را در برنامه سفر خود لحاظ کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم

کد خبر 4754673

منبع: مهر

کلیدواژه: تصادفات رانندگی فرماندهی انتظامی همدان جاده اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر ایلام زائران اربعین قزوین گرگان شهرکرد سانحه تصادف شیراز استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین