Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:09:17 GMT

خداحافظی یحیی از شهرخودرو صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۴۸۸

خداحافظی یحیی از شهرخودرو صحت ندارد

یکی از دستیاران گل محمدی معتقد است حرف هایی که راجع به خداحافظی وی با بازیکنان به گوش می رسد کاملا کذب است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از صحبت هایی که درباره خداحافظی یحیی گل محمدی مطرح شد با مصطفی صداقت، یکی از دستیاران وی به صحبت پرداختیم. اما این مربی اتفاق مورد نظر را غیرواقعی و قابل تکذیب خواند.

 

او درباره خبر خداحافظی گل محمدی گفت: این صحبت را قطعا تکذیب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا اتفاقی اینچنینی نیفتاد و واقعا نمی دانم چطور برخی در این باره اظهارنظر می کنند. به هرحال به خاطر نزدیک شدن به ایام سوگواری امام رضا(ع) دیدار این هفته تیم ما لغو شد و به همین دلیل هم آقایحیی دو روز تیم را تعطیل کردند.

 

مربی شهرخودرویی ها ادامه داد: عصر روز جمعه که باید باز هم دور هم جمع بشویم و دور جدید تمرینات را آغاز کنیم. آقایحیی هم در تهران به دنبال حریفی تدارکاتی است تا به جای این هفته با آن بازی کنیم.

 

صداقت در پایان گفت: ما این هفته با تیم گل گهر بازی داشتیم اما به دلیل تردد زوار پیاده که به شهر مشهد خواهند آمد این بازی به زمان دیگری موکول شد به همین دلیل با بازیکنان صحبت کردیم و عده ای این دو روز تعطیلی را به تهران رفتند و عده ای هم در مشهد حضور داشتند.

شهر خودرو یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با این باشگاه به توافق رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی پیشین تیم پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است و گفته می‌شود مجوز فعالیت مجدد وی ، آخرین مرحله قبل از امضای قرارداد است.

 بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. 

گفته می‌شود یحیی با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

این منبع مطلع به ایسنا گفت که قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!