Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شرکت بیش از 3 میلیون ایرانی در مراسم پیاده روی اربعین امسال، تامین امنیت این تعداد از زائران توسط نیروی انتظامی را غرور آفرین دانست و از خدمات این نیرو قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شمیم ولایت، آیت الله "سید یوسف طباطبایی نژاد" گفت: امسال براساس آمارها بیش از 3 میلیون نفر از ایران به کربلای معلی سفر کردند که باید اذعان کنم، تامین امنیت این تعداد زائر به واقع غرور آفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راهپیمایی اربعین خدمات شایانی را به زائران عزیز ارائه کرد اظهار داشت: باید قدردان نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی که در راهپیمایی اربعین به زائران خدمت رسانی کردند باشیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به ثواب پیاده روی اربعین در روایات ائمه اطهار (ع) گفت: از امام صادق(ع) نقل است که در این ارتباط فرمودند: «هرکس پیاده به سمت زیارت امام‌ حسین(ع) برود خداوند در هر قدم برای او یک هزار حسنه می‌نویسد، هزار گناه از او را محو و به درجات او یک هزار درجه اضافه می‌کند.»
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه برخلاف توطئه‌های دشمنان راهپیمایی روز اربعین هر سال پر شورتر از سال قبل برگزار می شود، گفت: امسال با وجود برخی توطئه های خاص دشمنان افزایش جمعیت دو برابری را نسبت به سال قبل شاهد بودیم که این موضوع نشان می دهد دشمنی دشمنان باعث انسجام و اتحاد بین مسلمانان می شود.
نماینده ولی فقیه در استان، مراسم پیاده روی اربعین را مانور بزرگ جهان تشیع دانست و اظهار داشت: بایستی از این فرصت گران بها استفاده شود و مرام امام حسین (ع) را به جهانیان معرفی کرد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در سال های آینده ایام اربعین در تابستان قرار می گیرد، لازم است طی هماهنگی بین مسئولان ایران و عراق برخی اشکالات ساختاری در بین‌الحرمین برای سال های آینده اصلاح شود.
آیت‌الله طباطبایی نژاد عنوان کرد: پیشنهاد من این است، جاده پیاده‌ روی اربعین در عراق، مناسب‌سازی شود تا زائران نسبت به گرمای هوا و گردوخاک اذیت نشوند و از نظر بهداشتی وضعیت بهتری داشته باشند، این موضوع نیازمند هماهنگی دو کشور ایران و عراق است و بدون شک رسیدگی به وضعیت این جاده، به دنیا نشان می‌دهد که چقدر برای این حرکت معنوی ارزش قائل هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امنیت زائر اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره

کاوه شیرزادی از اعزام ۲۵۵ زائر کردستانی به حج عمره خبر داد و اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفره از سقز، بانه و سنندج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

مدیرکل حج و زیارت کردستان افزود: اعزام زائران عمره در قالب سه کاروان از سوم اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز عنوان کرد و افزود: این افراد ۱۰ روز؛ ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. زائران این سه کاروان بر اساس اولویت‌بندی و فیش واریزی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳
  • اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام بيش از 87 هزار زائر در عمليات حج تمتع/ 18 فرودگاه معين حج هستند