Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-16@06:44:22 GMT

عیدی برای دانشجو معلمان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۵۴۱

حمیدرضا حاجی بابایی:  با بیان اینکه دانشجو معلمان حقوق بگیر هستند و قانون حداقل حقوق برای آنها اجرا می‌شود، گفت:دولت و مجلس با با ارائه اسناد و  ادله پذیرفتند که دانشجو معلمان کارمندانی با احکامی آزمایشی هستند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیوان محاسبات این مورد را مصوب کرده و احکام دانشجو معلمان صادر شده، افزود: پس از صدور احکام دانشجو معلمان صحبت بر سر این موضوع بود که آیا دانشجو معلمان مشمول دریافت عیدی مانند سایر کارمندان دولت می‌شوند یا خیر؟ مسئولان ذیربط عموماً اعتقاد دارند که از آنجا که دانشجو معلمان مشمول حداقل حقوق هستند حقوق بگیران مانند سایر حقوق بگیران باید عیدی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس تصریح کرد: با توجه به این امر بدیهی، سازمان برنامه‌وبودجه و به ویژه وزارت آموزش و پرورش اعتبار لازم برای پرداخت عیدی دانشجومعلمان را تامین کنند و در این زمینه تخصیص اعتبار مورد نیاز صورت گیرد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FvT برچسب ها: دانشجو ، معلمان ، حاجی بابایی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دانشجو معلمان حاجی بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان کسری بودجه اعلام شد | رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: امسال بنزین همان ۱۵۰۰ تومان است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حاجی بابایی با اشاره به میانگین مصرف بنزین در چهارساله گذشته گفت: ما در طول ۴ سال به طور متوسط ۸۴ میلیون لیتر بنزین مصرف می کردیم که هم اکنون به ۱۲۰ میلیون لیتر رسیده است. این موضوع باعث شده است که در سال قبل با توجه به عدم تولید این میزان بنزین ۲ میلیارد دلار بنزین وارد کنیم. این در حالی است که برای سال ۱۴۰۱ حدود ۹ میلیارد دلار صادرات بنزین پیش بینی شده بود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳، بنزین همان ۱۵۰۰ تومان است و این در حالی است که در سال ۹۸ با همین بنزین ۱۵۰۰ تومان به هر عضو کمیته امداد ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می شد اما امسال با همان بنزین ۱۵۰۰ تومانی به هر عضو کمیته امداد حدود ۹۰۰ هزار تومان پرداخت می کنیم. در سال ۹۸ حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان یارانه نان میدادیم و این در حالی است که امسال حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان یارانه نان (حدود ۹ برابر) می دهیم.

راهکارهای کنترل تورم | ناترازی های سه گانه عامل تورم

حاجی بابایی گفت: از طرفی سال ۹۸ از این محل به مردم حدود ۴۵ هزار تومان یارانه می دادیم در حالیکه امسال حدود ۴۰۰ هزار تومان یارانه پرداختی می کنیم که حدود ۹ تا ۱۰ برابر است.

وی ادامه داد: مشخص است که در چنین شرایطی و با زیاد شدن این فاصله ها، تورم داریم. بنابراین با این شرایط احتمالا در سال جاری حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان کسری پیش خواهیم داشت. این ۳۰۰ همت نیز یا باید از بانک تامین شود و یا با استفاده از اوراق جبران شود که هر دو مضررات خود را خواهند داشت.

کد خبر 843898 برچسب‌ها خبر مهم بودجه کل کشور کمیته امداد سازمان برنامه و بودجه سوخت - بنزین مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق تمام دانشجومعلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • میزان کسری بودجه اعلام شد | رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: امسال بنزین همان ۱۵۰۰ تومان است