Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@17:53:02 GMT

سارق نازی آبادی به دام قانون افتاد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۵۶۴

سارق نازی آبادی به دام قانون افتاد

خبرگزاری میزان- سرکلانتر هفتم پایتخت از شناسایی و دستگیری یک سارق خودرو و لوازم داخلی آن در محله نازی آباد خبر داد. تاریخ انتشار: 16:32 - 01 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۵۶۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: یک سارق خودرو و لوازم داخلی آن در محله نازی آباد دستگیر شد.

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" بیان داشت: در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمد که یکی از اهالی محله نازی آباد شب هنگام از منزل خارج و در روشنایی روز با تعدادی وسایل که به نظر می‌رسد سرقتی باشد به محل سکونتش مراجعه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت و با تایید اطلاعات به دست آمده نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، گفت: با دستور قضائی تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد برای دستگیری متهم به محل سکونت وی اعزام و موفق شدند علاوه بر دستگیری متهم یک دستگاه پژو ۴۰۵ سفید رنگ فاقد پلاک و تعدادی لوازم داخل خودرو سرقتی کشف کنند.

سرکلانتر هفتم افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری به ۲۸ فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی آن در محدوده غرب پایتخت به ویژه در محدوده میدان آزادی و نواب اعتراف کرد.

جلیلیان با اشاره به اینکه تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: با دستور قضائی متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری نازی آباد قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارق نازی آباد میزان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند