Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام طهماسبی گفت: یکی از این آمارها که بی‌شک از اهمیت به‌سزایی نیز برخوردار است، مربوط به نرخ بیکاری است؛ چرا که در برهه کنونی مقوله اشتغال یکی از دغدغه‌های مسئولان به‌شمار می‌رود و آمار موجود در این بخش نیز حاکی از نرخ بیکاری ۵.۲ درصد برای استان زنجان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ شهرام طهماسبی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز آمار در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت:  تا زمانی که نتوانیم برنامه‌ریزی صحیحی به واسطه در اختیار داشتن آمار متقن داشته باشیم، بدون شک تحقق توسعه دور از انتظار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤل افزود:یکی از این آمارها که بی‌شک از اهمیت به‌سزایی نیز برخوردار است، مربوط به نرخ بیکاری است؛ چرا که در برهه کنونی مقوله اشتغال یکی از دغدغه‌های مسئولان به‌شمار می‌رود و آمار موجود در این بخش نیز حاکی از نرخ بیکاری ۵.۲ درصد برای استان زنجان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان: با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم توسعه به معنای واقعی کلمه در جامعه تحقق یافته و مردم نیز این فرآیند را به درستی احساس کنند، باید برنامه و راهبرد اساسی در این زمینه اتخاذ شود، ادامه داد: در تعریف توسعه آمده است که دولت‌ها تلاش دارند از نقطه‌ای به وضعیت مطلوب برسند، به همین خاطر یکی از معیارهای توسعه، مقایسه وضعیت طی شده با سایر جوامع است، نه مقایسه با خود.

 

 

بیشتر بخوانید: اتوبوس های حامل سیگار قاچاق متوقف شدند تا ۲۷ مهر ماه تعداد ۲۰۳ سفر از مرز مهران انجام شده و ۶ هزار و ۵۹۰ مسافر وارد استان زنجان شده اند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحقق توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   فرماندار شوط در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت:  میزان اعتبار تخصیص یافته شهرستان شوط  برای ۵۴ پروژه مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل ۳۴ درصد رشد دارد.

 بابازاده با بیان اینکه تا به حال بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال ان جذب و هزینه شده است افزود:  تکمیل فضا‌های ورزشی توسعه فضا‌های آموزشی، ایجاد راه‌های ارتباطی آسفالته روستایی، آبرسانی به پنج روستا، توسعه شبکه آب شهری و اجرای طرح هادی در روستا‌ها از جمله طرح‌هایی هستند که با این اعتبار به اجرا در آمدند.

دیگر خبرها

  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • توسعه کشت دانه‌های روغنی و حبوبات در لرستان