Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی‌اکبر گروسی، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، امروز، اول آبان، در آئین معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان ماکو، اظهار کرد: توسعه و رونق توليد داخلی و آبادانی کشور تاكيد مقام معظم رهبری است لذا بايد تمام توانمندی‌ها در اين مسير حمایت شوند تا بخشی از گرفتاری‌ها، فشارها و مشكلات اقتصادی مردم كاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی منطقه آزاد ماکو را به لحاظ جغرافیایی، مرزی و امنیتی برای کشور پر اهمیت خواند و افزود:‌ مردم متدین این منطقه علاقمند به نظام‌اسلامی هستند و به وظایف خود در دفاع از آب و خاک وطن خوب عمل کرده‌اند.
گروسی بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون برای حضور امن سرمایه،گذاران در منطقه تاکید کرد و افزود: ‌این منطقه دروازه اقتصادی کشور و محل فعالیت سرمایه‌گذاران است و الزامیست تمام مسئولین اعم از دستگاه قضایی به جد در رفع مشکلات و موانع تولید و سرمایه‌گذاری اقدام کنند.
وی با بیان اینکه قطعا با اشتغالزایی، بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه رفع می‌شود، بیان کرد: همکاران ما در مجموعه قضا آماده رفع مشکلات حقوقی فعالین اقتصادی منطقه بوده و به‌دستور دستگاه قضایی هیچ واحد تولیدی در استان نباید تعطیل شود.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تاکید کرد:‌ خوشبختانه عملکرد دستگاه قضائی استان در بخش‌های مختلف مطلوب بوده و برخوردار از قضات پاک‌دست و توانمند است.

وی افزود: همه باید در رفع مشکلات اقتصادی کشور همت مضاعف کنیم، مبادا زمینه تعطیلی واحدهای تولیدی فراهم شود، لذا دستگاه قضائی استان در اجرای احکام با موضوع مسائل اقتصادی و کارخانجات ضمن توجه به حقوق محکوم‌له مانع تعطیلی کارخانجات خواهد شد؛ چرا که عده زیادی از فعالیت واحدهای تولیدی ارتزاق می‌کنند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم از تلاش‌هاو خدمات ۱۴ سال تقی یعقوبی، رئیس سابق دادگستری ماکو تقدیر و نیازی دادستان سابق شوط به عنوان رئیس جدید دادگستری ماکو منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن تولید و اشتغال ماکو رونق اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست مدیریت حذب سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو  گفت : با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.

نقی پور با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری افزود: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  افزود: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین طرح مهم  از جمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.

نقی پور اضافه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو